گوناگون

نماینده دشتستان: روستاییان نقشی مهم در اقتصاد مقاومتی دارند

81157645 5683649

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روز جمعه در دیدار با مردم روستای ˈآبپای ارغونˈ بخش بوشکان شهرستان دشتستان افزود: وضعیت مهاجرت روستاییان به شهرها وکاهش جمعیت مناطق روستایی نگران کننده است.

وی اضافه کرد: اکنون بسیاری از روستاییان که قشر مولد جامعه به شمار می روند به شهرها مهاجرت کرده و به شهرنشینانی مصرف کننده تبدیل شده اند.

نماینده دشتستان بیان کرد: خدمت به مردم در مناطق دوردست، صعب العبور و کم برخوردار روستایی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید همواره در اولویت کاری مسوولان قرار داشته باشد.

موسوی نژاد گفت: در نظام جمهوری اسلامی هیچ تفاوتی بین مناطق نیست و هر کسی درهرجا سکونت دارد باید از امکانات زندگی بهره مند باشد.

نماینده مردم دشتستان افزود: مسوولان همواره باید باحضور دربین مردم، مسایل و مشکلات آنان را ازنزدیک بررسی و پیگیری کنند.

وی کم شدن فاصله بین مسوولان ومردم وخدمت صادقانه وبی منت به آنها را از اهداف اصلی تشکیل حکومت اسلامی دانست.

موسوی نژاد اضافه کرد: روستای ارغون یکی از مناطق قدیمی و خوش آب وهوای دشتستان است که در صورت توجه مسوولان و استقرار امکانات می تواند به یکی از قطب های گردشگری و تاریخی تبدیل شود.

در این دیدار برخی از مشکلات این روستا نظیر قطعی آب آشامیدنی، آنتن دهی تلفن همراه، طرح هادی و جاده ارتباطی مطرح و مقرر شد پیگیری بیشتری از سوی دفتر نماینده مردم دشتستان برای حل این مشکلات صورت گیرد.

روستای آبپای ارغون از توابع بخش بوشکان شهرستان دشتستان استان بوشهر با130نفر جمعیت درفاصله 30کیلومتری جنوب شرقی شهر برازجان (مرکز شهرستان دشتستان) حد فاصل منطقه کوهستانی روستای ننیزک و شهرکلمه واقع است. ک/2

7213/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا