گوناگون

نماینده سنندج: کردستان نیاز جدی به سرمایه گذاری دارد

81139311 5652212

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احسن علوی شامگاه شنبه در مراسم معارفه فرماندار دیواندره با اشاره به اینکه بعد از انقلاب کارهای فراوانی در کردستان شده است، افزود: میزان سرمایه گذاری در استان کردستان بعد از انقلاب به نسبت سایر استان ها به دلایل مختلف کمتر بوده و اکنون نیاز به سرمایه گذاری بیشتر جهت رسیدن به سایر استان ها داریم.

وی مردم کردستان را شایسته و لایق بهترین خدمت ها دانست و گفت: مردم کردستان قدردان زحمات تمام مسوولان بوده و هستند و از دولت انتظار دارند با سرمایه گذاری های کلان زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان را فراهم نمایند.

وی اظهار کرد: در کردستان باید به افراد صادقی که توان ارایه خدمت ماندگار به مردم را دارند مجال خدمتگزاری بدهند تا بتوانند گره ای از مشکلات مردم را برطرف نمایند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در کردستان چپ و راست نداریم و همه باید در خدمت نظام باشند، گفت: مسوولان در استان کردستان باید در راستای توسعه و آبادانی بیشتر استان تلاش نمایند و از کارهای سیاسی و جناحی بپرهیزند.

علوی، یک مدیر در جمهوری اسلامی را مترجمان ارزش های اسلامی دانست و افزود: باید ارزش هایی که با خون هزاران شهید آبیاری شده را حفظ کنیم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در ادامه از انتخاب بهرام فاتحی به عنوان فرماندار کامیاران قدردانی کرد و گفت: این انتخاب اصلح و شایسته است و مورد تایید مردم و نمایندگان نیز می باشد.

علوی همچنین از زحمات سعدی نقشبندی فرماندار سابق دیواندره نیز قدردانی کرد و از وی به عنوان برادری سلیم نفس و پاک دست نام برد.

در این مراسم که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان برگزار شد از زحمات سه ساله سعدی نقشبندی قدردانی و بهرام فاتحی به عنوان فرماندار جدید دیواندره معرفی شد.ک/3

7346/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا