گوناگون

نماینده مجلس:برهم زنندگان وحدت مردم، دلسوز کشور نیستند

81137438 5649253

به گزارش ایرنا، ˈسیدسعید زمانیان دهکردیˈ روز جمعه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های چهارمحال بختیاری با تاکید بر لزوم رعایت قانون از سوی مسئولان سه قوه در پیشبرد امور، گفت:نباید اجازه دهیم برخی با بی قانونی و زیاده طلبی وحدت مردم را خدشه دار کنند.

وی با اشاره به شعار سال جاری و تاکید بر لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری، افزود:اصلاح فرهنگ، اصلاح سبک زندگی و توسعه همه جانبه به ویژه رشد پایدار اقتصاد با همایش و نمایش محقق نمی شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تغییر ساختار بانک ها به ویژه بانک مرکزی در راستای کمک به تولید، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، حمایت واقعی از سرمایه گذار و تولید کننده و کاهش دیوانسالاری اداری را از وظایف مجلس، دولت و قوه قضاییه در تحقق منویات معظم له بیان کرد.

زمانیان دهکردی همچنین با تشریح عوامل اصلاح فرهنگ، دوری از موازی کاری در دستگاه های متولی این بخش و غیردولتی شدن آن را از دیگر عوامل تحقق اهداف شعار سال بیان کرد.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام دولت در اجرای گام دوام هدفمندی یارانه ها، تصریح کرد:سهم تولید در اجرای فاز نخست این قانون پرداخت نشد و تنها به پرداخت یارانه نقدی به مردم اکتفا شد.

وی افزایش تورم و کاهش توان تولیدکنندگان را از آسیب های اجرای نادرست فاز نخست هدفمندی یارانه ها عنوان کرد و افزود:در گام دوم، باید مواظب باشیم درآمدهای حاصل از اجرای آن تنها به سمت تولید سوق یافته و در بهبود بهداشت و کاهش هزینه های درمان مردم سرمایه گذاری شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی کشور و رفع مشکلات ناشی از بیکاری جوانان و تورم را منوط به اجرای صحیح گام دوم قانون هدفمندی بیان کرد.

نماینده مردم چهارمحال وبختیاری در مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور مردم استان در گردهمایی «صیانت از آب و خاک» در راستای صیانت از منافع آب و احقاق خود در طرح های انتقال آب از استان، گفت:برخی قصد داشتند از این اقدام استفاده جناحی و سیاسی کرده و این حرکت مردمی را به نفع خود مصادره کنند.

وی با بیان اینکه مردم چهارمحال وبختیاری هیچ گاه طرفدار خشونت نبوده و نیستند، افزود:مردم این استان رعایت اصول کارشناسی در اجرای طرح های انتقال آب از استان را خواستارند.

زمانیان دهکردی با انتقاد از برخی شعارهای ساختارشکنانه در این گردهمایی، گفت:تجمع مردم استان در این روز در چهار راه بازار شهرکرد و میدان امامزادگان دومعصوم قانونی بود، ولی حضور آنان در سایر نقاط شهر به ویژه روبروی استانداری چهارمحال وبختیاری قانونی نبود.

وی در پایان با هشدار به اینکه برخی قصد دارند وحدت مردم را خدشه دار کرده و از این تجمعات برای خود آب و نانی تهیه کنند، گفت:مردم استان هوشیارند و به فرصت طلبان اجازه سوء استفاده نخواهند داد.

زمانیان دهکردی همچنین از اقدامات مسئولان استانی چهارمحال وبختیاری به ویژه استاندار در پیگیری این موضوع در سطح ملی برای احقاق حق مردم استان تقدیر و تشکر کرد.

547/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا