گوناگون

نماینده مجلس: اتحاد اقوام و ادیان در ارومیه در سطح جهان مثال زدنی است

81147105 5665582

عابد فتاحی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید ذاکر – شهید باهنر ارومیه افزود: ارومیه شهری است که پیروان ادیان و اقوام مختلف را در خود جای داده است و این افراد بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی کرده و در راستای توسعه شهر، استان و کشور خود تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: خدمت به این مردم شریف و متحد، افتخاری بزرگ است که نصیب مسوولان شده و باید قدر این مسوولیت و خدمت را بدانیم.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین نشانه های اتحاد بین مردم ارومیه، وحدت بین اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه است که همین امر موجب شده که این شورا، بدون هیچ مشکلی روند توسعه ارومیه را در پیش بگیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: باید روز به روز بیشتر از گذشته برای توسعه، عمران و آبادانی این شهر اهتمام داشته باشیم و این امر را هدیه ای به مردم بزرگوار و همیشه در صحنه ارومیه بدانیم.

فتاحی در ادامه با قدردانی از حضور مادر گرانقدر شهید ذاکر در این مراسم، گفت: ما مدیون شهدا در تمام دوران زندگی خود هستیم چراکه آنها با فدا کردن جان خود، امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی اظهار کرد: این امنیت و آرامش ایجاد شده در کشور و استان، زمینه تمامی فعالیت ها در همه بخش هاست که نباید از آن غافل باشیم و باید به ایجاد کنندگان آن، ادای احترام کنیم.

در این آیین، تقاطع غیرهمسطح شهید ذاکر – شهید باهنر ارومیه پس از هفت ماه عملیات عمرانی با صرف اعتباری معادل 190 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این پروژه هفتمین پروژه تقاطع غیرهمسطح افتتاحی ارومیه در یک سال گذشته است.

8136/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا