گوناگون

نماینده مجلس: توسعه راه ها نقش اساسی در پیشرفت شهرهای مراغه و عجب شیر ایفا می کند

81189536 5740340

مهدی دواتگری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از راه های روستایی منطقه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: فراهم کردن حداقل امکانات و زیرساخت ها در روستاها از راه های جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرهاست.

وی با بیان اینکه آسفالت و بهسازی راه های روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: این اقدام در توسعه صنعت گردشگری در منطقه نیز نقش بسزایی ایفا می کند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امسال 50 کیلومتر از راه های روستایی مراغه با آسفالت روکش می شود و راه های روستایی بالای 50 خانوار واقع در مسیر روستاهای داش بلاغ بازار، پالچقلو و محسن آباد آسفالت می شود.

دواتگری با اشاره به اینکه 92 درصد از راه های روستایی عجب شیر آسفالت شده است، یادآوری کرد: امسال با آسفالت راه های روستایی زاویه، نبرین، حوری و چهاربرود تمام روستاهای این شهرستان از راه آسفالته برخوردار می شود.

دواتگری از روکش 15 کیلومتر از راه های روستایی عجب شیر خبرداد و گفت: راه منتهی به پادگان شهید برخورداری این شهرستان نیز با حدود دو کیلومتر با آسفالت روکش داده می شود.

عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع بوده و دارای 40 روستاست که از این تعداد 32 روستا بالای 100 خانوار و بقیه زیر 100 خانوار هستند.

7485/590/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا