گوناگون

نماینده مجلس : دولت و مجلس مصمم به رفع مشکلات مردم هستند

81173711 5712313

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ˈسید رمضان شجاعی کیاسریˈ روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان درمانگاه ممتاز شبانه روزی بخش گهرباران در روستای طبقده از توابع شهرستان میاندرود با اشاره به آغاز برنامه تحول نظام سلامت در کشور افزود: مجلس و دولت با هم تصمیم به اجرای این طرح گرفتند تا مشکلات مردم در حوزه سلامت و بهداشت برطرف شود.

وی سلامت را اولویت اول در هر جامعه ای دانست و بیان کرد: جسم سالم، فرهنگ و جامعه سالم را به همراه می آورد.

شجاعی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی سلامت احاد جامعه و رفع مشکلات مردم در این حوزه اظهار داشت: ما امیدواریم با اجرای برنامه تحول نظام سلامت رهنمود ها و سیاستهای رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت تحقق یابد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در مورد احداث درمانگاه منطقه گهرباران گفت: این طرح با هدف خدمت رسانی سریع به مردم منطقه با همت مسوولان شهری واستانی و رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دستور کار قرار گرفت.

شجاعی با بیان اینکه احداث چنین درمانگاهی در منطقه گهرباران ضرروی بوده است افزود: با اتمام و بهره برداری از این درمانگاه مردم از خدمات بخش سلامت بهره مند می شوند.

وی با اشاره به تصادفات منجر به مرگ در جاده گهرباران میاندرود بیان کرد: از آنجایی که سلامت و جان مردم اهمیت دارد ، اورژانس این منطقه واقع در روستای ولوجا به زودی راه اندازی می شود.

فرماندار میاندرود در این آیین خدمت گذاری به مردم را لازم و ضروری دانست و گفت: ما موظف به دفاع از حقوق مردم هستیم .

ˈ ارسطو قادریˈ از تهیه سند چشم انداز 20 ساله برای توسعه میاندرود خبر داد و گفت: همه اندیشمندان و نخبگان شهرستان را برای ترسیم این سند چشم انداز به همکاری دعوت می کنیم.ک/3

7330/402

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا