گوناگون

نماینده مجلس: مجتمع فولاد صنعت بناب بهترین فرصت برای حل مشکل بیکاری در منطقه است

81147281 5665807

حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر روز پنجشنبه درجمع مسوولان و کارگران این مجتمع، این مجموعه را متعلق به تمام ایرانیان دانست و از آمادگی خود برای حل مشکلات مجتمع فولاد صنعت بناب خبر داد و افزود: هزینه 15 هزار میلیارد ریال برای راه اندازی واحدهای جدید این مجتمع در سال جاری تحول بزرگی را از بابت تولید و اشتغال در منطقه ایجاد خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین وجود بیکاری را از معضلات اساسی منطقه نام برد و گفت: بیایید با کمک همدیگر بحث اشتغال منطقه را حل کرده و مشکل بیکاری را نه تنها در بناب بلکه در شهرهای همجوار ریشه کن کنیم.

حجت الاسلام باقری بنابی اظهارکرد: حل مشکلات کشور درگرو پویایی و زنده بودن این مجموعه هاست و بنده به جد حامی بخش خصوصی واقعی هستم و در کشور ما مجموعه هایی هستند که نه دولتی اند و نه خصوصی و مشکلات عدیده ای را برای کشور ایجاد کرده اند!

وی درعین حال گفت: مجموعه مجتمع فولاد صنعت بناب صد در صد بخش خصوصی است و می تواند در ادامه با راه اندازی واحدهای در حال توسعه در راستای حل مشکلات اشتغال قدم های اساسی بردارد.

نایب رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس نهم اظهارامیدواری کرد با کمک فرمانداری و سایر ادارات ذیربط با تشکیل شرکت تعاونی مسکن کارکنان و کارگران مجتمع فولاد صنعت برای خانه دار شدن آنها اقدام شود.

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: تأسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد صنعت بناب از مطالبات مردم این شهرستان و از دغدغه های جوانان منطقه است و ورزشکاران منطقه انتظار دارند مثل باشگاه فرهنگی، ورزشی فولادگسترش نسبت به تأسیس و راه اندازی باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد صنعت بناب نیز اقدام شود.

مجتمع فولاد صنعت بناب دارای هفت خط نورد گرم و دو خط ذوب و ریخته گری فولاد است که انواع میلگرد آجدار فولادی، تیرآهن، نبشی، ناودانی و مفتول های آلیاژی در خطوط نورد و شمش های فولادی به ابعاد 150 در 150 و بطول 6 یا 12 متر در خطوط ذوب و ریخته گری فولاد تولید و ارایه کننده سبد کامل محصولات فولادی است.

شهرستان بناب با 779 کیلومتر مربع مساحت در 120 کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و حدود 130 هزار نفر جمعیت دارد.

587/7230

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا