گوناگون

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: روسای دانشگاه‌ها در انتخاب اساتید، هوشیار باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که اقتصاد رکن است اما فرهنگ مهم‌تر و ضروری‌تر از اقتصاد است، اظهار کرد: وضعیت دانشگاه‌ها از لحاظ فرهنگی نگران کننده است و باید در این راستا اقدامات اساسی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در اجلاس سراسری روسای مراکز پیام نور کشور در تبریز گفت: روسای دانشگاه‌ها باید در انتخاب اساتید خود بسیار هوشیار باشند و افرادی را برگزینند که علاوه بر سطح علمی از سطح اعتقادی و تعهد به نظام اسلامی نیز جزو برترین‌ها باشند.

وی افزود: مسئله اعتدال و حرکت فراجناحی در مدیریت‌ها باید لحاظ شود و روسای دانشگاه‌ها نباید وابسته به جناح خاصی باشند.

وی ادامه داد: سلایق سیاسی آفت بزرگی در استخدام‌ها و گزینش‌های اداری است که باید در مقابل این آفت ایستاد و در حد توان در جرای عدالت در جامعه اسلامی گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مبارزه و حرکت در مقابل توطئه‌های دشمنان اعم از توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی را مدیریت جهادی گویند که مدیران کشور باید سعی کنند تا با گام برداشتن در این راستا نقشه‌های دشمنان اسلام و کشور را نقش بر آب کنند.

شبستری با اشاره به شاخصه‌های مدیریت جهادی تاکید کرد: تعمیق باورهای مذهبی در مدیران و زیردستان آنان، سعه صدر و صبر و تحمل و مدیریت جهادی و توکل به خدا از جمله این شاخصه‌هاست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا