گوناگون

نمایندگان چه گفتند، صنعت گران چه خواستند؟

81144033 5660465

گزارش ایرنا از خبر ارسالی روابط عمومی شهرک های صنعتی قم حاکی است که حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی و احمد امیر آبادی ضمن بازدید از فعالیت های عمرانی و صنعتی در این شهرک با تولیدکنندگان و مشکلاتشان آشنا شدند.

نمایندگان قم به همراه ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم همچنین از پروژه های در دست احداث در شهرک صنعتی شکوهیه نیز بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم در این بازدید که اعضاء شرکت خدماتی شهرک، خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین اقدامات این شرکت درراستای تامین نیازهای زیرساختی و رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی را ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی در حاشیه این بادید طی سخنانی با اشاره به نام گذاری سال جاری اظهارداشت: اگر خداوند به کسی نعمت مدیریت و تمکن مالی عنایت کرده شایسته است از این دو نعمت الهی در راستای فعالیتهای تولیدی و خدمت رسانی به مردم استفاده کند.

وی با مثبت ارزیابی کردن بازدید از واحدهای صنعتی و آشنایی با مشکلات صنعت و تولید گفت: با برنامه ریزی منظم و هدفمند می بایست دیدارها و گفتگوی سرمایه گزاران با نمایندگان مجلس به صورت مداوم برگزار شود.

امیرآبادی دیگر نماینده مردم قم در مجلس نیز با تشریح مشکلات صنعتگران توضیح داد: از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی سرمایه در گردش است که امیدواریم سیستم بانکی به این نیاز واحدهای صنعتی توجه و اهتمام ویژه داشته باشد.

وی در ادامه به معافیت های مالیاتی واحدهای صنعتی اشاره و خاطرنشان ساخت: شرایط و ضوابط معافیت های مالیاتی شامل حال برخی از شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی می شود که امید است با دقت نظر مسوولان استان قم، شاهد برخورداری واحدهای صنعتی از این معافیت ها باشیم.

گفتنی است نمایندگاه مردم قم در مجلس شورای اسلامی از مراحل پایانی احداث مسجد و روند تامین و تکمیل زیرساخت ها در شهرک صنعتی شکوهیه و واحدهای صنعتی کبیر پانل، ایران مرینوس، توسعه صنعت رضا و تکران مبرد بازدید و در پایان در جمع نمایندگان واحدهای صنعتی حضور یافتند.

این گزارش به آنچه که صنعت گران گفته اند و خواسته اند اشاره نکرده است. ک/1

7406 / 380/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا