گوناگون

نوربخش:ملي‌پوشان ميل‌زيادي به قهرماني دارند

  ناصر نوربخش اظهار کرد: خوشبختانه بچه ها کشتي هاي خوبي گرفتند و سه پيروزي ارزشمند بدست آورديم. احتمالا مقابل ارمنستان از ترکيب دوم خود استفاده مي کنيم و حريف اصلي مان روسيه خواهد بود که اميدوارم با حمايت تماشاگران در کشور خودمان به قهرماني برسيم.

به گزارش ايسنا، او درباره آمادگي کشتي گيران ايراني گفت: مثلا حميد سوريان در کشتي صبح زياد آماده نبود ولي عصر خيلي راحت کشتي گرفت. البته حريف با حريف فرق دارد و رقبا ضعيف و قوي هستند و بايد با سطح رقبا کشتي هايمان را بسنجيم.

نوربخش روسيه را يک تيم قدرتمند دانست و افزود: آنها قهرمان جهان هستند و ما تا به حال نتوانسته ايم در رقابتهاي جهاني به مقام اول جهان برسيم. البته ما در جام جهاني سه بار قهرمان شده ايم. در هر حال کار آساني مقابل روسيه نداريم و بايد زحمت مضاعفي بکشيم.

وي در ادامه گفت: اگر بچه ها در شرايط آرماني و ايده آل باشند رقابت خيلي نزديک خواهد بود ولي در شرايط فعلي چون آمادگي کشتي گيران زياد خوب نيست بيشتر به تعصب و غيرتشان اميدواريم چون در هر حال مسابقات در کشور خودمان برگزار مي شود و بچه ها نمي خواهند جام از ايران بيرون برود.

نوربخش با اشاره به شکست پارسال ايرن در فينال جام جهاني مقابل روسيه، گفت: امسال از نظر نفرات نسبت به پارسال هم ترکيب تيم زياد خوب نبود و هم آمادگي بالايي نداشتند ولي امسال دست کم ترکيب خوبي داريم. درست است که از نظر آمادگي در شرايط آرماني نيستيم اما بچه ها ميل زيادي به پيروزي و قهرماني دارند.

مربي ارشد تيم ملي در پايان با بيان اينکه مسائل حاشيه اي هميشه وجود دارد، اظهار کرد: مهم مديريت کردن حاشيه هاست. خوشبختانه تا به حال حاشيه ها مشکل خاصي ايجاد نکرده است. مديريت آقاي بابک که يک مدير ارزنده است هم مزيد بر علت شد چون تلاش زيادي کرد تا بتواند بچه ها را از نظر روحي حفظ کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا