گوناگون

ظريف: اميدوارم موجب شادي مردم باشيد

 به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، دکتر محمدجواد ظريف – وزير امور خارجه ايران به ديدار ملي پوشان آمد و دقايقي با آنها صحبت کرد.

دکتر ظريف در ابتدا ضمن ابراز خرسندي از حضور در اردوي تيم ملي گفت: از صبح امروز جلسات فشرده اي را با خانم اشتون داشتيم و به محض پايان اين نشست به محل اردوي تيم ملي آمدم تا با شما ديدار کنم.

وزير امور خارجه در ادامه افزود: پيگير فعاليتهاي شما براي حضور در جام جهاني هستم و هفته گذشته نيز نشستي مشترک با  مسئولين رياست جمهوري و وزرات ورزش و جوانان برگزار کرديم و تصميمات خوبي هم در اين جلسه گرفته شد و قرار شد بهترين حمايت را از تيم ملي ايران انجام دهيم و شخص آقاي رئيس جمهور منتظر هستند تا زماني که شما به ايران بازگشتيد و پيش از اينکه دوباره به سمت مسابقات جام جهاني برويد، در مدت زمان کوتاه حضورتان در تهران شما را ديدار کنند و اشان شخصا براي شما آرزوي موفقيت داشتند و از من خواستند که به شما اعلام کنم که دولت تمام تلاشش را براي حمايت از شما انجام خواهد داد.

دکتر ظريف اينگونه ادامه داد: شما جوانان افتخار آفرين ايران هستيد و تاکنون از همه جهات و مخصوصا به جهت اخلاق و همبستگي تان براي ايران افتخار افرين بوده ايد و قطعا در ادامه کار هم همينطور خواهيد بود و اين مايه افتخار ماست که شما به مسابقات جام جهاني راه پيدا کرده ايد و قدر تمام تلاشها و زحماتي را که مي کشيد، همه مردم ايران به خوبي مي دانند. من به خوبي از ميزان علاقه مردم ايران به شما آگاهم و همه آحاد ملت عزيز ايران شما را دوست دارند و مي خواهند موفقيت و افتخارآفريني شما را ببينند و من اميدوارم با همين شور و نشاطي که داريد به مسابقات برويد و به همين صورت هم از مسابقات بازگرديد.

وي در ادامه بيان کرد: من از فرصت استفاده مي کنم و ميلاد حضرت علي (ع) و روز پدر را که تازه پشت سر گذاشتيم به شما تبريک مي گويم. بسياري از شما پدر هستيد و در کنار فرزندان خود نيستيد و در اردوي تيم ملي حضور داريد، من اين روز عزيز را به شما تبريک مي گويم و اميدوارم زماني که از مسابقات به ايران باز ميگرديد بچه هاي شما و همه مردم ايران شاد و خوشحال باشند

دکتر ظريف در ادامه افزود: ما هم در وزرات امور خارجه با توجه به مسئوليتي که داريم تمام تلاشمان را براي حمايت از همه تماشاگراني که براي تشويق شما به برزيل مي آيندانجام خواهيم داد. برنامه ريزي خوبي کرده ايم تا مشکل خاصي نداشته باشند تا همه آنها با خيال راحت به استاديوم ها بيايند و شما را تشويق کنند. اميدوارم در مسابقاتي که پيش رو داريد با موفقيت ظاهر شويد و با دست پر به ايران بازگرديد. ما به حضور شما افتخار مي کنيم و من مطمئن هستم با موفقيت به ايران باز خواهيد گشت.

يک بار ديگر از شما که وقت تان را به ما داديد تشکر مي کنم. همه اعضاي هيات ما مي خواستند به اردوي تيم ملي بيايند اما مذاکرات ادامه دارد و من بعد از جلسه سه ساعته با خانم اشتونف ادامه مذاکرات را به همکاران خود واگذار کردم و حالا زمان فعاليت اين عزيزان است و من در زماني که بعد از ظهر امروز داشتم به ديدار شما آمدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا