گوناگون

آخرين اخبار از نقل و انتقالات ليگ‌برتر واليبال

 تيم واليبال پيکان که در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر با هدايت پيمان اکبري نتوانست به مرحله نيمه‌نهايي رقابت ها صعود کند؛ در فصل آينده مسئولان باشگاه پيکان تصميم گرفتند تا بار ديگر از حضور مصطفي کارخانه در راس کادر فني اين تيم استفاده کنند. کارخانه فصل گذشته هدايت تيم واليبال باريج‌اسانس کاشان را بر عهده داشت و با قبول شکست برابر شهرداري اروميه نتوانست به مرحله نيمه‌نهايي راه پيدا کند. همچنين عادل غلامي، سرعتي‌زن و رضا قرا، پشت خط زن تيم واليبال کاله ايران هم با عقد قراردادي به تيم واليبال پيکان پيوستند؛ غلامي بعد از پنج سال از کاله آمل جدا شد.

به گزارش فارس، از مشهد هم خبر مي‌رسد فرهاد ظريف، ليبروي سابق تيم ملي واليبال با باشگاه ميزان مشهد قرارداد امضا کرد؛ وي فصل گذشته در تيم کاله حضور داشت. همچنين غلامرضا مومني‌مقدم که فصل گذشته به عنوان مربي در تيم ميزان حضور داشت به عنوان سرمربي اين تيم در ليگ برتر آينده انتخاب شد.

اخباري هم در خصوص پيوستن احتمالي پيمان اکبري، سرمربي فصل گذشته پيکان به کاله آمل به گوش مي‌رسد و از طرفي گفته مي‌شود بهروز عطايي، سرمربي فصل گذشته کاله در حال مذاکره به مسئولان باشگاه شهرداري اروميه است تا فصل آينده هدايت تيم واليبال اين باشگاه را بر عهده بگيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا