گوناگون

نوروزي: به فکر چهارمين قهرماني هستيم

 اميد نوروزي پس از سه پيروزي تيم کشتي فرنگي ايران در جام جهاني تهران اظهار کرد: در اصل قرار نبود در اين مسابقات کشتي بگيريم ولي با صلاحديد رئيس فدراسيون و کادر فني قصد پيدا کرديم که در جام جهاني شرکت کنيم و خوشبختانه به پيروزي هاي ارزشمندي هم رسيديم.

او ادامه داد: صبح جمعه يک کشتي با ارمنستان داريم که ان شا الله پيروز خواهيم شد و در فينال يک مسابقه نفس گير و سخت با روسيه داريم. روسيه با ترکيب اصلي خود به ايران آمده است و قهرمانان جهان و المپيکشان کشتي مي گيرند.

نوروزي همچنين گفت: ان شا الله خدا کمک کند تا بتوانيم براي چهارمين بار قهرمان جام جهاني شويم. براي اين تيم زحمت زيادي کشيده شده که اميدوارم اين زحمات به بار بنشيند و به قهرماني برسيم. حريف روس من آدام کوراک است که مدال طلاي جهان را دارد و کشتي سنگيني مقابل او خواهم داشت. البته اميدوارم با دعاي خير مردم به پيروزي برسيم.

فرنگي کار وزن 66 کيلوگرم ايران در پايان اظهار کرد: حريف فنلاندي ام زياد خوب نبود. آنها در طول سال زياد وزن کم مي کنند و به همين دليل از نظر بدني سريع کم مي آورند. مقابل ارمنستان احتمالا کشتي نخواهم گرفت و روي مبارزه با حريف روسي تمرکز خواهم کرد تا بتوانم با پيروزي در اين مسابقه در چهارمين قهرماني ايران نقش داشته باشم. پارسال ما در جام جهاني کتشي نگرفتيم ولي امسال مي خواهيم شکست مقابل روسها را جبران کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا