گوناگون

نگاهي به هفته پاياني رقابت‌هاي لاليگا

 هفته پاياني رقابت‌هاي لاليگا فردا شب پيگيري مي‌شود و در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال بارسلونا در نيوکمپ در ديداري حساس که تکليف قهرمان لاليگا را مشخص مي‌کند، از ساعت 20 و 30 دقيقه ميزبان اتلتيکو مادريد خواهد بود.

مسي دوران اوج خود را سپري نمي‌کند اما همچنان بدون ترديد يکي از بهترين بازيکنان دنيا و يکي از خطرناک‌ترين مهاجمان تاريخ فوتبال است و سيمئونه به خوبي از اين مسئله باخبر است. ستاره آرژانتيني در فصلي که مشکلات زيادي در داخل يا خارج از زمين مسابقه داشته، 28 گل در لاليگا به ثمر رسانده است که رکوردي استثنايي براي هر بازيکني است؛ هرچند او سابقه به پايان رساندن ليگ با 40 گل را هم داشته است. سيمئونه به خوبي از توانايي‌هاي مسي آگاه است و به همين دليل در تمرين از بازيکنانش مي‌خواهد که در نزديکي مهاجم حريف حرکت کنند. سرمربي آرژانتيني از چند بازيکن توانمند نميکت‌نشينش خواسته تا به تمرين دفاع تک به تک مقابل مدافعان اتلتيکو مشغول شوند.

از سوي ديگر مهاجم تيم ملي آرژانتين که قصد دارد عنوان قهرماني در لاليگا را به تيتو ويلانووا تقديم کند، اين فرصت را دارد که منتقداني را که او را به محافظه کاري براي رقابت‌هاي جام‌جهاني متهم مي‌کنند، به سکوت دعوت کند. ديگو کاستا نيز که به دليل مصدوميت ديدارهاي اخير اتلتيکو را از دست داده بود، براي شرکت در اين مسابقه آماده خواهد بود.

در ساير ديدارهاي فردا شب رئال مادريد نيز که با شکست دور از انتظار دو بر صفر مقابل سلتاويگو در هفته گذشته شانس رسيدن به قهرماني را از دست داد، از ساعت 18 و 30 دقيقه در سانتيگو برنابئو ميزبان اسپانيول خواهد بود.

والنسيا نيز از 30 دقيق بامداد ميزبان سلتاويگو خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا