گوناگون

امید نوروزی: به فکر چهارمین قهرمانی در جام جهانی هستیم

قهرمان جهان و المپیک امیدوار است تیم ایران با پیروزی بر روسیه به چهارمین قهرمانی خود در جام جهانی برسد.

امید نوروزی پس از سه پیروزی تیم کشتی فرنگی ایران در جام جهانی تهران، در گفت و گو با خبرنگار کشتی ایسنا اظهار کرد: در اصل قرار نبود در این مسابقات کشتی بگیریم ولی با صلاحدید رئیس فدراسیون و کادر فنی قصد پیدا کردیم که در جام جهانی شرکت کنیم و خوشبختانه به پیروزی های ارزشمندی هم رسیدیم.

او ادامه داد: صبح جمعه یک کشتی با ارمنستان داریم که ان شا الله پیروز خواهیم شد و در فینال یک مسابقه نفس گیر و سخت با روسیه داریم. روسیه با ترکیب اصلی خود به ایران آمده است و قهرمانان جهان و المپیکشان کشتی می گیرند.

نوروزی همچنین گفت: ان شا الله خدا کمک کند تا بتوانیم برای چهارمین بار قهرمان جام جهانی شویم. برای این تیم زحمت زیادی کشیده شده که امیدوارم این زحمات به بار بنشیند و به قهرمانی برسیم. حریف روس من آدام کوراک است که مدال طلای جهان را دارد و کشتی سنگینی مقابل او خواهم داشت. البته امیدوارم با دعای خیر مردم به پیروزی برسیم.

فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم ایران در پایان اظهار کرد: حریف فنلاندی ام زیاد خوب نبود. آنها در طول سال زیاد وزن کم می کنند و به همین دلیل از نظر بدنی سریع کم می آورند. مقابل ارمنستان احتمالا کشتی نخواهم گرفت و روی مبارزه با حریف روسی تمرکز خواهم کرد تا بتوانم با پیروزی در این مسابقه در چهارمین قهرمانی ایران نقش داشته باشم. پارسال ما در جام جهانی کتشی نگرفتیم ولی امسال می خواهیم شکست مقابل روسها را جبران کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا