گوناگون

استقلال براي فصل جديد بايد پوست بياندازند

 بهتاش فريبا در مورد اينکه آيا از نفرات جديد هيات مديره استقلال شناختي دارد يا خير گفت: به جز پورحيدري و معيني و يک مقدار هم نجف‌نژاد، سايرين را نمي‌شناسم. البته صاحب‌پناه هم چون همسايه‌ام هست مي‌شناسم. او مديرعامل پيکان بوده و در همسايگي آدم خوبي است و بايد ببينيم در کار چگونه عمل خواهد کرد.

به گزارش فارس، وي درخصوص اينکه با مديرعاملي افشارزاده موافق است يا خير افزود: افشارزاده مدير کارنامه‌داري است و سال‌هاي زيادي در کميته ملي المپيک حضور داشته البته نمي‌دانم تجربه مديرعاملي يک باشگاه بزرگ را دارد يا خير که احتمالا ندارد. مديرعاملي استقلال کار بسيار سخت و دشواري است چون مدير هم بايد پول بياورد، هم بايد حاشيه‌ها را جمع کند و هم بايد بتواند با هواداران ورسانه‌ها ارتباط برقرار کند که نمي‌دانم افشارزاده از پس اين کارها بر مي‌ايد يا خير.

فريبا يادآور شد: افشارزاده شخصيتاً فرد آرامي است و مديرعاملي استقلال و پرسپوليس مي‌تواند در يک زمان‌هايي آدم‌هاي آرام مثل افشارزاده را گرفتار کند. در نهايت بايد صبر کرد تا  مشخص شود زماني که بايد افشارزاده شلوغ کند، اين کار را خواهد کرد يا خير.

پيشکسوت استقلال در پاسخ به اين سوال که به نظر او قلعه‌نويي براي فصل آينده در استقلال خواهد ماند يا خير گفت: براي فصل جديد اگر هم امير بماند بايد هم او و هم استقلال پوست بياندازند ضمن اينکه بايد يک بار ديگر هم تاکيد کنم که قلعه‌نويي بايد به سال‌هاي 82 و 83 برگردد؛ زماني که به دنبال جوانگرايي بود و اتفاقا جوان‌هاي خوبي هم به فوتبال ايران معرفي کرد.

وي در پايان گفت: استقلال به يک پوست اندازي شديد نياز دارد و چه قلعه‌نويي بماند و يا مربي ديگري بيايد بايد اين اتفاق براي اين باشگاه بيافتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا