گوناگون

پيرواني:حرف از گرمکن و پيراهن اصلا خوب نيست

 غلامحسين پيرواني در مورد وضعيت اين روزهاي تيم ملي فوتبال اظهار داشت: تيم بدي نداريم اما حاشيه‌ها زياد شده که نبايد مطرح شود. اين بحث‌هايي که در مورد پيراهن تيم ملي و کمبود گرمکن مطرح مي‌شود به نوعي بهانه‌اي است که براي باخت مي‌گويند. اگر دنبال حاشيه نرويم بچه‌ها مرد روزهاي سخت هستند. کي‌روش‌ بايد کار خودش را انجام دهد، فدراسيون هم کار خودش را. هر کسي بايد آبرو و شخصيت خودش را حفظ کند.

به گزارش فارس، وي افزود: همان‌طور که در روز بازي با استراليا همه کارشناسان دنيا مي‌گفتند استراليا برنده خواهد شد و برد ايران غير ممکن است اما بازيکنان ما از غيرممکن، ممکن ساختند و روانه جام‌جهاني شديم. اميدوارم در جام‌جهاني 2014 هم مثل ديدار با استراليا از غيرممکن، ممکن بسازيم.

اين مربي شيرازي فوتبال ايران تصريح کرد: کي‌روش مربي کاربلدي است و کار آماده‌سازي تيم را به خوبي انجام داده است. بچه‌ها بايد در برزيل کار پرسينگ روي حريف را به خوبي انجام دهند. آنها بايد باحوصله بازي کنند و بي‌گدار به آب نزنند.

پيرواني در مورد حريفان ايران در مرحله مقدماتي جام‌جهاني 2014 گفت: آرژانتين حسابش از دو تيم ديگر جداست. با اين حال ما سه بازي سخت داريم. آنها از نظر کار فوتبال، قدرت بدني و کلا فيزيک بدني از ما بهتر هستند. فکر مي‌کنم تيمي که راحت‌تر بتوانيم مقابلش نتيجه بگيريم، بوسني است. بازي‌هاي‌مان سخت است اما بدون شانس هم نيستيم.

اين کارشناس فوتبال در مورد درگيري کي‌روش با باشگاه‌ها پيش از اردوي آفريقاي جنوبي، اظهار داشت:‌ باشگاه‌ها براي تيم‌شان خرج مي‌کنند و حق دارند. ببينيد همين فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي به خاطر اينکه امسال نتيجه نگرفته‌اند چقدر تحت فشار هستند. ليگ اسپانيا را در نظر بگيريد،‌ آنها هنوز هم بازي دارند و بعد از اتمام ليگ‌شان، بازيکنان به تيم ملي ملحق مي‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا