گوناگون

پیرزن 80 ساله مرا می‌شناسد فدراسیون فوتبال نه!

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شروع دور جدید تمرینات این تیم بیان کرد: سعی می‌کنیم که بدنسازی را کمی دیرتر شروع کنیم. به طور معمول باید شش تا هشت هفته بدنسازی انجام دهیم ولی نوع تمرینات من به گونه‌ای است که در شش هفته بدنسازی را به طور کامل برگزار خواهیم کرد برای همین نگرانی بابت آن ندارم چون اگر الان شروع کنیم نوعی بی نظمی وجود دارد. همه بازیکنان باید در فصل بدنسازی حضور داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی در پاسخ به این سوال که آیا مبعلی و تیغ نورد با وجود اینکه قرارداد یکساله داشتند در تیم صنعتی ماندنی هستند، گفت: هنوز چیزی در این باره مشخص نیست. آنها که تسویه حساب کردند تکلیف شان مشخص است ولی در مورد بازیکنانی که جدا می‌شوند یا به تیم می‌آیند فعلا چیزی نمی‌توان گفت.

ویسی با بیان اینکه علاوه بر حفظ دو بازیکن اهل مالی یک بازیکن دیگر هم از این کشور جذب خواهد کرد، یادآور شد: در سال اول برنامه ما این بود که در لیگ برتر ماندنی شویم اما امسال به دنبال این هستیم تا چند پله در جدول رده‌بندی صعود کنیم. باید بردهایمان افزایش یابد و از تعداد باخت‌هایمان کاسته شود. برنامه اصلی ما در سال سوم خواهد بود ولی امسال حتما باید چند پله صعود کنیم.

وی در خصوص انتقادهایی که از فدراسیون فوتبال داشته است توضیح داد: من چندین بار به فدراسیون نامه نوشتم و درخواست کردم که برای حضور در تیم‌های اروپایی نامه‌نگاری کنند و همه هزینه‌ها را خودم پرداخت می کنم. وقتی همه هزینه‌ها را خودمان پرداخت می‌کنیم آیا کمیته آموزش نباید یک نامه برای ما ارسال کند؟ آیا این کار بیشتر از 10 دقیقه وقت می‌خواهد؟

سرمربی استقلال صنعتی ادامه داد: از باشگاه ما به فدراسیون نامه زدند که ویزای مرا بگیرند تا 20 روز در تمرینات تیم ملی حاضر باشم و تمامی هزینه‌ها را خودم پرداخت کنم. حتی در هتلی جدا از تیم ملی باشم اما این کار را نکردند. وقتی هم همکارم به فدراسیون رفت گفتند ما ویسی را نمی‌شناسیم. واقعا برای این فوتبال متاسفم که پیرزن 80 ساله در خیابان مرا می بیند می‌شناسد و از تیم می‌پرسد ولی در فدراسیون فوتبال ما را نمی‌شناسند.

این مربی با بیان اینکه در سال‌های اخیر هر بار تلاشش برای حضور در تمرینات تیم‌های اروپایی بی‌نتیجه مانده است، گفت: من اگر 20 روز در تمرینات بایرن مونیخ، دورتموند یا هر باشگاه بزرگ دیگری شرکت کنم به اندازه یک سال می توانم یادداشت برداری کنم و در تمرین تیم خودم استفاده کنم. وگرنه در طول ماه 20 بار با آقایان جلالی و محصص در تماس هستم و از آنها مشورت می گیرم اما حضور در تمرینات چیز دیگری است.

ویسی با اشاره به همایش دو روزه مربیان در تهران گفت: این همایش بد نبود ولی بهتر است از مدرسان خارجی استفاده کنند تا هم نکات تازه‌ای ارایه شود و هم آنقدر همهمه را در سالن شاهد نبودیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا