گوناگون

نورمحمدي: براي باشگاه تعيين تکليف نمي‌کنم

رضا نورمحمدي ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: از قول من نوشته بودند در شرايطي در پرسپوليس مي‌‌مانم که از بين سيدجلال حسيني و محسن بنگر، يک نفر بايد از اين تيم برود. من واقعاً بابت اين مسائل متاسفم و نمي‌دانم چه بگويم. من در دوران فوتبالم تا به امروز چنين رفتاري را نداشته‌ام که بخواهم براي باشگاه شرط تعيين کنم يا در مورد هم‌تيمي‌ام صحبت کنم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: من به هيچ عنوان نگفتم که بنگر يا حسيني نبايد باشند. اصلاً تا به امروز با باشگاه حرفي نزده‌ام که اين شايعات درست شده است. در ضمن انتخاب بازيکن به تصميم سرمربي مربوط مي‌‌شود و من نمي‌‌توانم براي باشگاه تعيين تکليف کنم. شما ديديد که سال گذشته در خيلي از بازي‌ها نيمکت‌نشين بودم ولي هيچ وقت اعتراض نکردم و در مورد هم‌تيمي‌هايم اظهارنظري نداشتم.

مدافع پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که «آيا تکليف ماندن يا جدايي تو مشخص شده است؟»، گفت: فعلاً که چيزي معلوم نيست و بازيکنان منتظر هستند تا طلب‌هاي خود را گرفته و وضعيت همه براي سال آينده مشخص شود. ما از همه چيز بي‌خبريم و منتظريم تا ببينيم در چند روز آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد. اگر هم در حال حاضر پيشنهادي به بدهند، در حد حرف است. من دوست دارم اول تکليفم با پرسپوليس روشن شود، بعد اگر پيشنهادي باشد بررسي کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا