گوناگون

نيمار: در فينال طرفدار آرژانتين هستم

نيمار، ستاره تيم ملي برزيل که در بازي با کلمبيا دچار مصدوميت سنگين شد و ادامه جام‌جهاني 2014 را از دست داد، روز گذشته (پنجشنبه) در نشست خبري شرکت کرد و پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود.

به نقل از ايسنا، نيمار که چندين بار کنترل خود را از دست داد و به گريه افتاد، در ابتدا درباره فينال جام‌جهاني گفت: فکر مي‌کردم به فينال برسيم. باورم نمي‌شود که در فينال جام‌جهاني حضور نداريم اما اين مساله‌اي است که بايد با آن کنار آمد. پيش از اين گفته بودم که دوست دارم آرژانتين به فينال بيايد تا يک ديدار جذاب برابر آنها داشته باشيم. حالا که ما در فينال نيستيم اميدوارم که آرژانتين قهرمان جام‌جهاني شود؛ چرا که مسي و ماسکرانو دو هم‌تيمي‌ام در بارسلونا در اين تيم حضور دارند و دوست دارم که آنها قهرماني در جام‌جهاني را تجربه کنند. علاوه بر اين مسي شايسته قهرماني در جام‌جهاني است. او دوست نزديک من است و ما رابطه خوبي با هم داريم. مسي در طول سال‌هاي گذشته افتخارات ريز و درشت زيادي را کسب کرده است. او شايسته‌ترين بازيکن براي قهرماني در جام جهاني است و من در بازي يکشنبه طرفدار آرژانتين خواهم بود. کاري ندارم که آرژانتين رقيب ما محسوب مي‌شود. من تنها به خاطر دوستي‌ام با مسي و ماسکرانو است که دوست دارم آرژانتين قهرمان شود.

مهاجم تيم ملي برزيل درباره مصدوميت خود در بازي با کلمبيا نيز گفت: اينجا نيامده‌ام تا در مورد مصدوميتم صحبت کنم. نزديک بود فلج شوم اما هيچ کينه‌اي از مدافع کلمبيا به دل ندارم. فوتبال ورزش خشني است و اين طور اتفاقات در آن رخ مي‌دهد. وقتي شما مي‌خواهيد که حريفتان به توپ نرسد، معمولا رويش خطا مي‌کنيد، او را هل مي‌دهيد يا مي‌کشيد ولي اين که با زانو به کمر بازيکن مقابل‌تان ضربه بزنيد اتفاق عادي محسوب نمي‌شود. خوشحالم که اکنون روي ويلچر نيستم. خدا به من رحم کرد. اگر اين ضربه دو سانتيمتر بالاتر خورده بود اکنون فلج شده بودم. با اين وجود هيچ ناراحتي از زونيگا (مدافع کلمبيا) ندارم.

برزيل بامداد شنبه در ديدار رده‌بندي جام بيستم برابر هلند به ميدان مي‌رود. نيمار که به دليل مصدوميت غايب تيمش در اين ديدار است، روز گذشته در اردوي اين تيم حاضر شد و با بازيکنان به خوش و بش پرداخت تا روحيه آنها براي بازي با هلند بالا برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا