Mihanpostعلمی و فناوری

نگاهی به مشخصات دوربین سایبر شات جدید سونی + عکس

به گزارش میهن پست – یکی از ویژگی‌های مهم این دوربین قابلیت OLED EVF یا نمایاب الکترونیک OLED است که نحوه مشاهده تصویر و تنظیم کادر عکس را به نحو چشمگیری ارتقا می‌بخشد و جزییات و فوکوس عکس را به طور خودکار اصلاح می‌کند.سونی مدل جدیدی از سری دوربین‌های سایبرشات خود را روانه بازار کرده که نسبت به مدل‌های قدیمی از امکانات متنوع‌تری برخوردار است.

به نقل از فارس، این دوربین سایبر شات به نام RX100 III جایگزینی برای RX100 II محسوب می‌شود که نسبت به مدل‌های قبلی حاوی به روزرسانی‌های محدودی بود.

دوربین سایبر شات جدید سونی
دوربین سایبر شات جدید سونی

اولین دوربین سایبرشات از این سری به نام RX100 در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و راه را برای عرضه دوربین‌های دیجیتالی که از قابلیت نشانه گیری و عکاسی سریع با کیفیت و دقت بالا (point-and-shoot) برخوردار بودند را هموار کرد.

دوربین سایبر شات جدید سونی
دوربین سایبر شات جدید سونی

یکی از ویژگی‌های مهم این دوربین قابلیت OLED EVF یا نمایاب الکترونیک OLED است که نحوه مشاهده تصویر و تنظیم کادر عکس را به نحو چشمگیری ارتقا می‌بخشد و جزییات و فوکوس عکس را به طور خودکار اصلاح می‌کند.

دوربین سایبر شات جدید سونی
دوربین سایبر شات جدید سونی

فاصله کانونی ۲۴ تا ۷۰ میلیمتری و دیافراگم گسترده‌تر F1.8-F2.8 از جمله دیگر ویژگی های نمایاب الکترونیک OLED این دوربین دیجیتال سایبرشات است. در این دوربین از پردازنده BIONZ X استفاده شده و دقت تصاویر گرفته شده با استفاده از آن به ۲۰٫۱ مگاپیکسل می‌رسد.

دوربین سایبر شات جدید سونی
دوربین سایبر شات جدید سونی

سونی همچنین از افزایش سرعت پردازش عکس‌ها و کارآیی بالاتر این دوربین نسبت به مدل های قدیمی تر خبر داده است. این دوربین برای ضبط تصاویر ویدیویی با دو کیفیت نیز قابل استفاده  است. در حالت اول تصاویر با فرمت mp4 برای به اشتراک گذاری در اینترنت ضبط می شوند و در حالت دوم ویدیو با کیفیت بالای XAVC-S با سرعت ۵۰ مگابیت در ثانیه و با ضبط ۱۲۰ فریم در ثانیه تهیه می شود که ویرایش ویدیو برای استفاده‌های حرفه‌ای را ممکن می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا