Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

نگاهی به نسخه طلایی و لوکس خودرو آئودی R8 V10 Plus + عکس

شرکت خودرو سازی آئودی با توجه به تولیدات خاص و لوکس خود همواره طرفداران خاصی را برای خود دست و پا کرده است که در این میان و وقتی که کمپانی آئودی برنده یک جایزه مهم فرمان طلایی اروپا شد نشان داد که این جایزه برای این خودروساز آلمانی بسیار با ارزش است. چرا که آئودی توانست برنده جایزه فرمان طلایی شود تصمیم گرفت یک R8 V10 پلاس طلایی بسازد تا نشان دهد خودروهایش واقعا در خور چنین جوایزی هستند. حاصل این کار خودرویی  در خور زندگی سلطنتی  و لوکس از آب درآمده است.

در این میان هیئت ژوری فرمان طلایی متشکل از خوانندگان، طراحان، رانندگان مسابقه و دیگر کارشناسان است. این افراد تصمیم می گیرند که کدام خودرو در ۱۲ ماه گذشته بهترین و تاثیرگذارترین خودرو بوده است. انتخاب امسال این هیئت R8 بود که نسل دوم آن در سال ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد شد.

بنابراین برای مدل ۲۰۱۷ این خودرو دو در آپشن موتور ۸ سیلندر نیز در نظر گرفته شده است،  ولی تمرکز اصلی آئودی روی موتور ۵/۲ لیتری ۱۰ سیلندر است. مدل استاندارد این خودرو ۵۴۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت ولی این میزان برای مدل V10 پلاس فیبر کربنی حدود ۶۱۰ اسب بخار است. با این قدرت این خودرو می‎تواند در ۳/۲ ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.

البته فراموش نشود که مدل طلایی این خودرو اولین خودروی طلایی آئودی نیست و بی‌شک آخرین آنها نیز نخواهد بود. ولی در این خودرو نسبت به خودروهای گذشته از طلای بیشتری استفاده شده است. این خودرو هم اکنون در نمایشگاه آئودی در آلمان به نمایش گذاشته شده است.

منبع: autoexclusive

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا