Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

نگاهی به نماد آینده کادیلاک و شیوه نامگذاری جدید«CT6» + عکس

به گزارش میهن پست – اینکه کادیلاک در حال توسعه یک مدل جدید به عنوان نماد برند خود است، تا این زمان از کسی پوشیده نبوده، ولی در حال حاضر نام رسمی این مدل را نیز می‌دانیم. این برند لوکس، از یک سدان سطح بالا با نام CT6 رونمایی کرده و همه چیز را تغییر داده است. کادیلاک می‌گوید که نام مدل‌هایش را به سری CTx تغییر خواهد داد. عدد x به طور مشخص اندازه و موقعیت خودرو در خط تولید کادیلاک را مشخص خواهد کرد.

mihanpost-(10)

البته نباید انتظار تغییر سریع در نامگذاری مدل‌ها را داشت؛ زیرا کادیلاک تصمیم دارد که تنها در خودروهایی از این شیوه نامگذاری استفاده کند یا به صورت یک مدل جدید معرفی می‌شوند و یا یک تجدیدنظر کلی در طراحی آنها انجام می‌شود.

مدل جدید CT6 در بالای مدل کنونی کادیلاک XTS قرار می‌گیرد و موجب گسترش خط تولید این برند لوکس می‌شود. این سدان با دیفرانسیل عقب قرار است دارای یک ساختار جدید باشد و از مصالح سبک‌وزنی ساخته شود که به بهبود وضعیت مصرف سوخت کمک کنند و در همین حال، دینامیک رانندگی و ایمنی بهتری را برای خودرو ایجاد کنند.

مهندسان کادیلاک برای توسعه ساختار خودروی جدید، تجربه و دانش حاصل از ساخت مدل‌های ATS و CTS را نیز در اختیار دارند. در نتیجه، کادیلاک می‌گوید که مدل CT6 قرار است که سبک‌ترین و چابک‌ترین خودروی کلاس خودرویی خودش باشد. کلاسی که در حال حاضر مدل‌هایی مانند آئودی A8، مرسدس بنز کلاس S و ب‌ام‌و سری ۷ در آن حضور دارند.mihanpost-(2)

این سدان‌های لوکسی که نام برده شد، هر کدام دریایی از تجهیزات تکنولوژی سطح بالا و امکانات راحتی را در اختیار می‌گذارد. CT6 نیز قرار است چنین شرایطی داشته باشد. ماری بارا، مدیر عامل جنرال‌موتورز اعلام داشته که اولین خودرویی که از تکنولوژی رانندگی خودکار استفاده می‌کند، یک مدل جدید کادیلاک ۲۰۱۷ خواهد بود. «بارا» می‌گوید که این خودروی مرموز از تکنولوژی رانندگی خودکار جنرال‌موتوز با نام «سوپر کروز» استفاده می‌کند که قابلیت رانندگی بدون دخالت دست در سرعت‌های بالا و ترافیک‌های شلوغ را دارد. وی همچنین گفته که مدل جدید در کلاس خودرویی ارائه می‌شود که این کمپانی تاکنون در آن رقابت نداشته است که این حرف باعث می‌شود احتمال اینکه CT6 همان مدل ۲۰۱۷ کادیلاک باشد، بیشتر شود. برای طراحی خارجی این مدل نیز انتظار می‌رود که کانسپت «المیراج» که در نمایشگاه پبل بیچ ۲۰۱۳ ارائه شده، نشانه‌هایی از آن در خود داشته باشد.

کادیلاک در حاضر مقدمات ساخت CT6 در کنار مدل ELR در کارخانه «دیترویت-همترامک» در میشیگان امریکا فراهم کرده است. این خودروی پرچمدار جدید کادیلاک، قرار است که در در نیمه اول سال‌ آینده میلادی اولین حضور خود را به صورت عمومی تجربه کند. در همین حال، رئیس جدید کادیلاک خبر از دو مدل متعاقب CT6 به صورت خودروهایی سطح بالا و با عملکرد بالاتر لوکس داده است.

منبع:pedal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا