گوناگون

نیروی انتظامی خراسان‌شمالی یگان‌های موتوری خود را تقویت کند

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: با توجه به وقوع سرقت‌های مسلحانه‌ی اخیر در مرکز استان، باید نیروی انتظامی یگان‌های موتوری خود را تقویت کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌شمالی، حجت الاسلام «قدرتی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تقویت و حضور یگان‌های موتوری در ساعت ابتدایی شب و مکان‌های مختلف شهر در هنگام وقوع حوادث گوناگون به نتیجه‌گیری سریع‌تر منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نمی‌تواند در مقابل درب هر مغازه‌ای در استان یک مأمور قرار دهد، خاطرنشان کرد: باید مردم به تذکرات نیروی انتظامی توجه کرده و با استفاده از ابزارهای امنیتی از وقوع هر گونه حادثه‌ای پیشگیری کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی با ذکر اینکه دستگاه قضا و نیروی انتظامی با تمام توان در برابر هر گونه جرم، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم و امنیت مقابله می‌کند، گفت: خراسان‌شمالی از امنیت قابل قبولی برخوردار است.

قدرتی با اشاره به تشکیل 50 هزار پرونده طی سال گذشته در دستگاه قضایی استان، افزود: این در حالی است که در این حجم از پرونده‌ها، تعداد جرائمی که امنیت را به هم می‌زنند، کم بوده است.

وی با ذکر اینکه خراسان‌شمالی گنجینه معرفت‌ها نامگذاری شده است، ادامه داد: یکی از علل مهم کاهش پرونده‌های از این قبیل، مردم، باورها، ایمان، فرهنگ غنی و سپس هماهنگی بین مدیران و دستگاه‌هاست.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی با اشاره به سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر آشخانه امسال، خاطرنشان کرد: علت عدم صدور رأی دستگاه قضا برای این سارق با گذشت چند ماه از دستگیری آن، وجود پرونده‌های متعدد از این سارق در استان‌های سطح کشور است.

قدرتی تصریح کرد: این سارق تاکنون بین 10 تا 15 مورد سرقت مسلحانه در دیگر استان‌های کشور انجام داده است و هم‌اکنون دستگاه قضای استان برای صدور حکم منتظر دریافت آخرین پرونده این سارق از کاشان است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا