گوناگون

دستگیری 33 نفر قاچاقچی کالا در آذربایجان شرقی

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری 33 نفر از قاچاقچیان کالا و ارز و توقیف 20 دستگاه خودروی حمل قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ صابر عباس زاده در جمع خبرنگاران گفت: اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اجرای دومین مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه موفق به دستگیری 33 نفر و 20 خودرو شدند.

وی اضافه کرد: در این مرحله پنج هزار و 156 قوطی انواع مشروبات، چهار هزار و 90 عدد ملبوسات و 20 متر منسوجات، 468 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، 40 کارتن مواد خوراکی، 2980 نخ سیگار، 45 دستگاه ماشین ریش‌تراش، 20 کیلوگرم چای و 60 ست لوازم خانگی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: انگیزه قاچاقچیان سود بیشتر و ثروت‌اندوزی بود که با اجرای طرح قاچاقچیان متحمل ضررهای مالی و جلوگیری از قاچاق کالا شده است.

توقیف 82 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در عجب‌شیر

فرمانده انتظامی عجب‌شیر گفت: با اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی- ترافیکی در عجب‌شیر 82 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار رضا اصلانی‌فر در جمع خبرنگاران افزود: طرح ارتقای انضباط اجتماعی – ترافیکی با محوریت برخورد با موتورسیکلت‌سواران و رانندگان متخلف در جهت تامین آسایش و آرامش مردم و مقابله با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ماموران انتظامی 66 دستگاه موتورسیکلت و 16 دستگاه خودرو را به علت تخلف راکبان و رانندگان از جمله نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، فقدان مدارک، ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی و… توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ اصلانی فر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف ارتقای امنیت اجتماعی چهار نفر معتاد پرخطر و خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیر زیادی از انواع مواد مخدر و آلات استعمال کشف کردند و معتادان پرخطر جمع‌آوری شده برای نگهداری در اختیار کمپ شهرستان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی عجب‌شیر از رانندگان خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و احترام به حقوق دیگران در راستای کنترل حوادث و سوانح رانندگی و روان‌سازی ترافیک شهری کوشا و همیار پلیس باشند.

جمع آوری بیش از 700 معتاد خطرناک در میانه

فرمانده انتظامی میانه گفت: در اجرای طرح‌های نجات از اول سالجاری بیش از 700 نفر از معتادان تابلو و خطرناک در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ محمد خشتگر در جمع خبرنگاران گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هماهنگی مقام قضایی و با استفاده از عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان، طرح نجات با موضوع جمع‌آوری معتادان تابلو و خطرناک و کنترل محل‌های تجمع و پاتوق آنان اجرا شد.

وی افزود: در این رابطه 38 نفر معتاد تابلو و خطرناک جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و در این رابطه مقداری مواد مخدر سنتی و صنعتی از محل‌های پاتوق آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میانه از خانواده‌ها خواست با افزایش ارتباط عاطفی با فرزندان خود از گرفتار شدن آنان در دام اعتیاد جلوگیری کرده و هر گونه اخبار و اطلاعات در مورد تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر را از طریق تلفن 110 گزارش کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا