Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

نگاهی به هتل بزرگ شیراز شهر شعر و ادب ایران + عکس

هتل بزرگ شیراز هتلی 5 ستاره و لوکس در این شهر است. برای داشتن سفری ایده آل به شیراز اقامت در این هتل را تجربه کنید. در این مطلب شما را با این هتل آشنا می کنیم.

شیراز شهر پر آوازه ایرانی است که زیبایی های آن زبان زد تمامی جهانیان می باشد. سالانه هزاران نفر به سمت شهر تاریخی شیرازی راهی می شوند و هتل بزرگ شیراز جز محبوب ترین انتخاب ها برای برای اقامت در این شهر می باشد.

هتل بزرگ شیراز با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب جهت اقامت مسافران و همچنین نزدیک بودن به یکی از جاذبه های شهر شیراز (دروازه قرآن) از شهرت خاصی برخوردار هستند.

هتل شیراز اتاق های بسیار شیک و تخت های استانداردی دارد و هارمونی بی نظیری از نور و رنگ در اتاق ها و راهروهای این هتل برقرار است. این هتل ۵ ستاره با نمای کشتی مانند در نزدیکی دروازه قرار چشم انداز بسیار زیبایی را برای میهمانان خود فراهم می آورد، به خصوص زمانی که در رستوران گردان این هتل در حال میل غذا هستید و می توانید نمایی از شهر شیراز را هم مشاهده کنید.

سالن های استاندارد و مدرن به همراه کادر حرفه ای که در هتل شیراز همگی در کنار هم نوید اقامتی بی نقص را درست همانند هتل های اروپایی می دهند. این هتل جز پر طرفدارترین اقامتگاه های شهر شیراز محسوب می شود و عمده علتش هم ممکن است که موقعیت قرار گرفتن آن در نزدیکی دروازه قرآن ورودی شهر شیراز باشد.

خدمات هتل بزرگ شیراز

در تمامی اتاق های هتل بزرگ ۵ ستاره شیراز امکاناتی نظیر چای ساز به همراه چای، سشوار در حمام، تلفن، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت، شبکه های تلویزیونی و صندوق امانات اختصاصی تنها بخشی از امکاناتی است که در هتل بزرگ شیراز در اختیار مسافران می باشد.

هتل دارای ۲ مجموعه ورزشی جداگانه برای خانم ها و آقایان است و در هر کدام امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی نیز وجود دارد. استخری که در هتل بزرگ شیراز وجود دارد از معماری بی نظیری برخوردار است و به دلیل قرار گرفتن در موقعیتی از ساختمان که با دیوارهای شیشه ای به صورت نیم دایره هست نمای کامل شهر شیراز را از فراز تپه های کنار دروازه قرآن در معرض دید عموم قرار می دهد.

در هتل شیراز چندین رستوران و سالن استاندار و مجهز به بروزترین و مدرن ترین امکانات وجود دارد که می توانید برای صرف غذا یا برگزاری مهمانی هایتان از آن ها نیز استفاده کنید. بهترین رستورانی که در این هتل وجود دارد رستوران گردان آن با نمای ۳۶۰ درجه از شهر شیراز است.

برای ساخت بیشتر قسمت های هتل شیراز از سنگ های زیبا و تراش خورده استفاده شده و در ۱۴ طبقه نیز آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. در این هتل مجموعه ای از اتاق ها و سوئیت های مختلف در کنار قرار گرفته اند و لازم است در مورد قیمت واحدها، توجه داشته باشید که ۶ درصد مالیات ارزش افزوده هم لحاظ شده و مبلغ نهایی پرداختی شما، همین مبالغ خواهد بود.

امکانات هتل

رستوراناستخر، سونا، جکوزیسالن همایشتاکسی سرویس
رستوران فضای بازسالن تنیس، بیلیارد، بدنسازیمرکز خرید اینترنت بی سیم
 رستوران سنتیخدمات پزشکی فضای سبز پارکینگ اختصاصی
رستوران فست فودکافی نتخشکشویی کتابخانه
کافی شاپآرایشگاهماهوارهخودپرداز

آشنایی با انواع اتاق های هتل

اتاق دبل

تمامی اتاق های هتل شیراز دارای امکانات کامل می باشند، اتاق های دبل نیز شامل یک تخت دونفره راحت، دستشویی، حمام (دوش)، توالت، سشوار و میز آرایش می باشد. تمامی اتاق های هتل بزرگ شیراز دارای صندوق امانات، چای ساز، تلوزیون ال ای دی و اینترنت رایگان می باشند.

اتاق دوتخته تویین

اتاق های دیگری که در هتل ۵ ستاره شیراز وجود دارد، اتاق های دو تخته تویین هستند که دارای دو تخت یک نفره راحت می باشند. درون این اتاق ها نیز امکاناتی نظیر دستشویی، حمام (دوش)، توالت، سشوار و میز آرایش وجود دارد. لازم به ذکر است که بگوییم امکاناتی نظیر صندوق امانات، چای ساز، تلوزیون ال ای دی و اینترنت رایگان در تمامی اتاق های هتل بزرگ شیراز مشترک است.

اتاق کانکتد

اتاق های دیگر به نام اتاق های کانکتد در هتل شیراز وجود دارد که دو اتاق مجزا اما در یکجا را شامل می شود. در هر دو این اتاق ها حمام جداگانه وجود دارد و دو اتاق به وسیله یک در از وسط به هم متصل شده اند. این اتاق ها بیشتر مناسب برای خانواده چهار نفره است که اتاق پدر و مادر و بچه ها از هم جدا باشد، دو اتاق از درب وسط می توانند با هم در ارتباط باشند.

قوانین رزرو در هتل

استفاده از امکاناتی نظیر صبحانه، استخر، سونا، جکوزی، بدنسازی و صخره نوردی در هتل بزرگ شیراز رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه بابت آن ها وجود ندارد.
رزرو نهایی و قطعی هتل بزرگ شیراز بعد از پرداخت هزینه کامل هتل امکان پذیر است و تمامی میهمانان می بایست بعد از ثبت رزرو خود و تایید آن نسبت به پرداخت هزینه هتل نیز اقدام نمایید. توجه داشته باشید غیر از این صورت که گفتیم رزرو هتل موقت تلقی می شود و اتاقی به شما اختصاص داده نمی شود.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل بزرگ شیراز را تماشا خواهیم کرد.

منبع: shiraz-hotel

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا