گوناگون

هت‌تریک مقابل برزیل ضامن دومی ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته چهارم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال امشب یکشنبه ( 25 خرداد ماه) پیگیری می‌شود و طی آن ملی‌پوشان کشورمان در دومین بازی خود در این هفته در مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان برزیل، تیم اول رنکینگ جهان و پرافتخار‌ترین تیم دنیا قرار خواهند گرفت.

مردان والیبال ایران که موفق شده‌اند تاکنون 2 بار مقابل برزیلی‌ها به پیروزی دست یابند امشب به دنبال هت‌تریک هستند تا با گرفتن 3 امتیاز این مسابقه جایگاه دومی خود را در گروه A لیگ جهان مستحکم‌تر کنند.

شاگردان اسلوبودان کواچ که جمعه شب در دیداری تماشایی موفق به شکست 3 بر 2 مقابل تیم اول دنیا شده بودند در مسابقه امشب کار دشوار‌تری را پیش‌رو دارند هر چند گذشتن از سد برزیل خیلی هم دور از دسترس به نظر نمی‌رسد، اما این تیم اکنون در شرایطی است که چیزی برای از دست دادن ندارد و فقط به پیروزی فکر می‌کند تا همچنان بتواند شانس صعود خود را حفظ کند.

اما مردان والیبال کشورمان با توجه به برد مشکوک لهستان مقابل ایتالیا، بدون پیروزی نمی‌توانند در جایگاه فعلی خود باقی بمانند و در صورت باخت احتمالی حتی ممکن است به انتهای جدول رده‌بندی سقوط کنند از این جهت جدال امشب یکی از حساس‌ترین دیدار‌های ایران و برزیل در لیگ جهانی است.

بر اساس این گزارش؛ در دیگر دیدار گروه A امشب لهستان میزبان ایتالیا خواهد بود این درحالی است که تیم ایتالیا که یک بار مقابل حریفش تن به شکست 3 بر 2 داده است؛ زایستف، کوار و تراویسا سه بازیکن کلیدی و ارزشمند خود را در اختیار ندارد و راه پیروزی را برای لهستان بازگذاشته است تا در امتیاز 8 با کشورمان برابر شود که این شرایط به طور قطع به نفع والیبالیست‌های ایران خواهد بود.

جدول رده‌بندی گروه A:

1- ایتالیا          7                   بازی           9           امتیاز
2- ایران           5                   بازی           6           امتیاز
3- برزیل          7                   بازی           6           امتیاز
4- لهستان      5                   بازی           5           امتیاز

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا