گوناگون

هدفگذاري 472 میلیون دلاري صادرات سال 93 در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر ، علي معصومي  با اشاره به هدفگذاري سال گذشته افزود:  سال گذشته 72.5 درصد از صادرات هدفگذاری شده در استان محقق شد.

وي با اشاره به اينكه هدفگذاری صادرات سال گذشته استان زنجان 415 میلیون دلار بوده است يادآور شد: از هدفگذاري صورت گرفته 298 میلیون دلارمعادل72 درصد محقق شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 55 درصد از صادرات استان زنجان شامل مواد و محصولات معدنی می‌شود، اضافه کرد: هدفگذاری برای صادرات سال‌جاری باید منطقی باشد تا همه سازوکارها برای تحقق آن مناسب شود.

وي در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته کمیته روابط تجاری در استان زنجان تشکیل شده، بیان داشت: آیین‌نامه‌ای برای فعالیت کمیته تدوین و مصوب شده است.

معصومي با بیان اینکه استان زنجان جزء پنج استانی است که در آن اتحادیه صادرکنندگان در اواخر سال گذشته تشکیل شده است، ادامه داد: امیدواریم با ارائه خدمات مورد نظر توسط این اتحادیه شاهد رشد و توسعه صادرات غیر نفتی در استان باشیم.

63 اتحاديه صنفی در زنجان وجود دارد

رئيس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اينكه 63 اتحاديه در مركز استان وجود دارد گفت: طي روزهاي گذشته تغييراتي در آئين نامه اجرايي برگزاري انتخابات از سوي هيات عالي نظارت و وزارت صنعت ، معدن وتجارت در خصوص تعيين سمت انتخاب شوندگان در انتخابات صورت پذيرفت.

علي معصومي تصريح كرد : بر اين اساس پس از اتمام انتخابات 2 نفر از اتحاديه توزيعي و خدماتي ، 2 نفر از اتحاديه توليدي و خدمات فني و يك نفر آزاد انتخاب مي گردد ، كه پس از آن رئيس كميسيون نظارت و هيات اجرايي موظف است ظرف 15 روز تشكيل جلسه داده و رئيس ، نايب رئيس ، بازرس و خزانه دار اتاق اصناف را تعيين نمايد.

پس از برگزاري انتخابات كه با حضور روساي اتحاديه هاي شهرستان زنجان برگزار گرديد ، هيات رئيسه اتاق اصناف زنجان انتخاب گرديد.

در ادامه جلسه راي گيري از روساي اتحاديه ها صورت گرفت كه پس از شمارش آراء رحيم حاج نايبي با كسب 43 راي ، سيد تقي ترابي با 41 راي ، مظاهر اسدي و حسن محمد پور با 31 راي و محمد رضا حيدري با 28 راي به عنوان اعضاي هيات رئيسه اتاق اصناف برگزيده شدند و رسول محمدي و ناصر سيل اتاني به عنوان اعضاي علي البدل انتخاب گرديدند.

هدفگذاري 472 میلیون دلاري صادرات سال 93 در استان زنجان

رئيس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان زنجان گفت:  ميزان هدفگذاري صادرات استان زنجان در سال 93 ، 472 ميليون دلار اعلام شد.

 

علي معصومي  با اشاره به هدفگذاري سال گذشته افزود:  سال گذشته 72.5 درصد از صادرات هدفگذاری شده در استان محقق گرديد.

وي با اشاره به اينكه هدفگذاری صادرات سال گذشته استان زنجان 415 میلیون دلار بوده است يادآور شد : از هدفگذاري صورت گرفته 298 میلیون دلارمعادل72 درصد محقق شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 55 درصد از صادرات استان زنجان شامل مواد و محصولات معدنی می‌شود، اضافه کرد: هدفگذاری برای صادرات سال‌جاری باید منطقی باشد تا همه سازوکارها برای تحقق آن مناسب شود.

وي در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته کمیته روابط تجاری در استان زنجان تشکیل شده است، بیان داشت: آیین‌نامه‌ای برای فعالیت کمیته تدوین و مصوب شده است.

معصومي با بیان اینکه استان زنجان جزء پنج استانی است که در آن اتحادیه صادرکنندگان در اواخر سال گذشته تشکیل شده است، ادامه داد: امیدواریم با ارائه خدمات مورد نظر توسط این اتحادیه شاهد رشد و توسعه صادرات غیر نفتی در استان باشیم.

لاشه آهو شکار شده از منزل فرد متخلف در منطقه شکار ممنوع فلیه خاصه زنجان کشف شد

مسئول روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: در پی دریافت گزارش مردمی در روز دوشنبه مورخ 29/2/93 مبنی بر شکار یک رأس آهو در منطقه شکار ممنوع فیله خاصه، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری ماموین انتظامی پاسگاه قره بوته وکسب مجوز قضایی بازدید از منزل، از منزل فرد متخلف بازدید و موفق به کشف لاشه آهو شدند .

امجد باقری  افزود: پرونده این متخلف جهت رسیدگی حقوقی به مراجع قضایی ارجاع گردیده و فرد متخلف به سبب عدم حضور در منزل هنگام بازدید از منزل همچنان متواری و تحت پیگرد قضایی قرار دارد.

باقری ضمن تشکر از همیاران محیط زیست به سبب همکاری صمیمانه در جلوگیری و کشف تخلفات شکار و صید و سایر مأموریت های اداره کل حفاظت محیط زیست استان، خواستار همکاری بیشتر در این زمینه شد .

وی ادامه داد: هم استانی های می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی به نزدیکترین واحد محیط زیست اطلاع داده و یا با شماره های 33554001 و 2888657-0939 روابط عمومی اداره کل تماس حاصل نمایند.

متخلف زنده گیری کبک در ارتفاعات شهر زنجان دستگیر شد

زعفر افشاری فرمانده یگان حفاظت اداره کل ،از دستگیری فرد متخلف که اقدام به زنده گیری سه قطعه کبک نموده بود داد. .

افشاری افزود: روز چهارشنبه مورخ 31/3/93 در پی گزارش تلفنی یکی از همیاران محیط زیست استان مبنی بر زنده گیری کبک در ارتفاعات زنجان ، بلافاصله مامورین یگان حفاظت به محل اعزام و ازفرد متخلف سه

قطعه کبک زنده، سه قفس مخصوص نگهداری کبک و 5 رشته تور زنده گیری کشف و ضبط گردید.

فرمانده یگان حفاظت استان گفت: پرونده فرد متخلف جهت رسیدگی حقوقی تحویل مراجع قضایی گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا