گوناگون

هدف گروهک تروریستی داعش مخدوش کردن چهره اسلام است

به گزارش خبرنگار مهر، مولوی عبدالصمد کریم زایی روز چهارشنبه در همایش بررسی حوادث اخیر جهان اسلام در تالار اجتماعات نهاد رهبری در امور اهل سنت زاهدان اظهار داشت:  هدف استکبار جهانی در حمایت از گروهک های تروریستی هم چون داعش مخدوش کردن چهره اسلام و از بین بردن سرمایه مسلمانان است.

وی اظهار داشت: از آنجا که غربی ها همواره نسبت به مسلمانان کینه داشته و از عظمت و قدرت یکپارچه مسلمانان واهمه دارند لذا با راه انداختن اختلافات مذهبی و قومی سعی در رخنه و اخلال در صفوف بهم پیوسته مسلمانان دارند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها در حال حاضر با توسل به حیله کشور های مصر، افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه را با ایجاد جنگ های داخلی درگیر کرده اند و تصمیم دارند از این خود مشغولی به نفع منافع خود و صهیونیست ها بهره ببرند.

وی تاکید کرد: دین مبین اسلام مالامال از آموزه های غنی از جمله فداکاری، حس انسان دوستی و ایثار است و لذا اعمال وحشیانه و خشونت بار گروهک هایی از جمله داعش و بر علیه بشریت با اسلام همخوانی ندارد.

وی اظهار داشت: در هیچ کجای دین اسلام اجازه سر بریدن یک انسان داده نشده است اما مشاهده می کنید که این گروهک تروریستی چگونه و با چه قصاوتی بدن مسلمانان را سلاخی می کند.     

وی گفت: در مکتبی که حتی نجات دادن یک حیوان منتج به رفتن به بهشت می شود چگونه اجازه داده شده است سر انسان بیگناهی را از تن جدا کرد و یا افراد بیگناه و بی دفاع را مورد هدف گلوله قرار داد؟

مولوی کریم زایی بیان داشت: هیچ عالمی تاکنون فتوای کفر شیعه را نداده است و وصلت بسیاری از اهل سنت در سیستان و بلوچستان خود گواه این مدعا است که تمامی مسلمانان با یکدیگر برادر و برابرند اما گروهک داعش به عنوان بازیچه استکبار سعی دارد تا بر روی همه آموزه های سراسر معنویت مسلمانان خط بطلان بکشد.

وی اظهار داشت: امام راحل با ثمر رساندن انقلاب اسلامی بسیج 20 میلیونی مستضعفان را پایه گذاری کردند تا تمامی مردم برای صیانت از اعتقادات و همچنین دفاع از کشور خود بسیج شوند و در حال حاضر همین الگو باید سرمشق جهان اسلام قرار گیرد و همه برای پاسداری از اسلام در مقابل چنین جنایاتی بسیج شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا