گوناگون

هشتمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید خراسان رضوی 21 تیرماه آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالحسن سلطانی، شنبه شب در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های خراسان رضویتوانمند‌سازی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و تحقق شعار دانشگاه اسلامی است.

وی ادامه داد: متولی اصلی این طرح، معاونت آموزشی دانشگاه‌هاست اما به دلیل اینکه نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در اجرای این وارد شده‌، امسال نیز با هماهنگی روسای واحد‌های دانشگاهی خراسان رضوی نهاد رهبری به برگزاری این طرح اقدام کرده است.

قائم‌مقام نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه آزاد مشهد با اعلام اینکه به زودی این طرحدر واحد‌های نیشابور و سبزوار نیز برگزار می‌شود، افزود: 120 دانشگاه دیگر در سطح کشور اقدام به برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید کرده‌اند.

به گفته حجت الاسلام سلطانیدر دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید خراسان رضوی، از حجج‌‌اسلام حسینی شاهرودی و بناری برای تدریس دروس معرفت شناسی و تعلیم و تربیت دعوت شده و در طول یک هفته برگزاری این دوره، برنامه‌های فرهنگی متعددی برای اساتید و خانواده‌های آنان در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا