گوناگون

هفته هلال احمر فرصت مناسبی برای تجلیل از خدمات صادقانه امدادگران است

به گزارش خبرنگار مهر، علبرضا خصوصی ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن تبریک هفته هلال احمر افزود:  افتخار امدادگران این جمعیت ارائه خدمت صادقانه، خالصانه و بشردوستانه به همه مردم بدون توجه به ملیت، قومیت، نژاد و رنگ است.

وی اظهارداشت: این هفته فرصتي مناسب براي به تصوير كشيدن تلاش هاي امدادگران جمعيت هلال احمر و قدرداني از زحمات طاقت فرساي امدادگران است.

مدیر عامل هلال احمر گیلان گفت: شعار اصلي اين نهاد خدمت داوطلبانه نه تنها در يك كشور بلكه براي ملل مختلف است.

وی با بيان اينكه جمعيت هلال احمر پل ارتباطي بين نياز نيازمندان و توان توانمندان است، افزود: فعاليت‌هاي هلال احمر به دو صورت نمادين و عملياتي صورت مي‌ گيرد.

خصوصی اظهارداشت: افتخار امدادگران این جمعیت ارائه خدمت صادقانه، خالصانه و بشردوستانه به همه مردم بدون توجه به ملیت، قومیت، نژاد و رنگ است و این هفته فرصتی مناسب برای بیان عملکردهای بشر دوستانه این سازمان مردمی است.

وی همچنین با اشاره به دو وظیفه عمده هلال احمر در امداد و نجات و آموزش های همگانی اذعان داشت: توسعه آموزش های همگانی و تخصصی از دیگر اولویت های جمعیت هلال احمر استان است.

مدیر عامل هلال احمر گیلان یادآورشد: امسال این آموزش ها برای تحقق شعار ” هر خانواده یک امدادگر ” در استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا