گوناگون

هلالی: احتمال دارد شگفتی جام در شب اول رقم بخورد

اسماعلی هلالی پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران قبل از آغاز رقابت های جام جهانی 2014 برزیل درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در شب اول بازی‌های جام جهانی فوتبال 2014 برزیل شاهد 3 خوب خواهیم بود که اولین بازی برزیل و کرواسی برای نشان دادن ظرفیت‌های خود به میدان خواهند آمد و تمام دنیا بیننده این جام خواهند بود.

وی ادامه داد: برزیل در کشور سعی دارد هواداران وطرفدارانش را راضی به خانه بفرستد آنها
می‌خواهند دراولین بازی جام جهانی تمام شایستگی‌های خود را نشان دهند ولی تیم کرواسی مقابل برزیل  است که تیم بسیار خوب و سرسختی است. احتمال دارد اولین شگفتی در اولین شب و اولین بازی رقم بخورد چون بازی‌های بزرگ جام جهانی تأثیر خودش را روی تیم‌ها خواهد گذاشت.

هلالی تصریح کرد: امشب تنور جام جهانی داغ میشود تا وارد بازی‌های نشویم و شرایط بازی‌ها و تیمها را نبینیم نمی‌توانیم چیزی را از قبل پیش بینی کنیم ولی چیزی که حتمی است جام جهانی 2014 برزیل از کیفیت بالاتری از جام جهانی آفریقای جنوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: در سومین بازی جام جهانی نیز اسپانیا و هلند به مصاف هم خواهند رفت که اسپانیا و هلند مانند 4 سال پیش مدعیان قهرمانی هستند و این دیدار فینالی زود رس خواهد بود.

هلالی درمورد شانس‌های قهرمانی جام جهانی برزیل 2014 گفت: تیم‌های برزیل، آلمان، اسپانیا و آرژانتین را درحد قهرمانی می دانم ولی همانطور که گفتم تیم‌هایی همچون کرواسی و بلژیک می توانند بعضی از این تیمهای مدعی را متوقف کنند. کرواسی و بلژیک از بازیکنان و مربی خوبی برخوردارند و احتمال دارد تا مراحل پایانی جام جهانی پیش بروند.

کارشناس فوتبال کشورمان درمورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی برزیل اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران باید با یک روحیه  جنگنده به مصاف حریفان خود بروند آنها باید بدانند که تمام مردم ایران چشم انتظار بازیهای خوب از آنها هستند هر چه در توان دارند برای بازی های خوب ونتایج ایده‌آل بگذارند چون تمام مردم فقط آنها را خواهنددید و برای موفقیتشان دعا خواهند کرد. من فردی نیستم که عنوان کنم تیم ملی می‌تواند ازگروه خود صعود کند چون توقع نباید از بازیکنان بالا باشد اگر آنها حتی بازی ها را واگذار کردند و نتیجه نگرفتند با تمام قوا بجنگند و بازی‌ خوبی را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال دو ماه قبل از آغاز رقابت‌های جام جهانی اردوی خوبی را در آفریقای جنوبی و اتریش داشت بازیکنان ازهر لحاظ آماده سه بازی حساس مقابل نیجریه ، آرژانتین و بوسنی هستند، فقط باید به این نکته توجه داشت که نباید قبل از بازی‌ها، خود را بازنده دانست نباید از تیم‌های گروه  F برای خودمان یک غول و بت بسازیم با یک باور قوی و جنگنده به مصاف آنها برویم و روحیه بازیکنان برای پیروزی باشد.

هلالی اضافه کرد: باید در ذهن و فکر بازیکنان پیروزی بر تیم‌های مقابل وجود داشته باشد که کی روش از این لحاظ خیلی خوب روی تفکرات بازیکنان کار کرده است و باید با آرامش بازی‌های خود را دنبال کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: بچه‌های تیم ملی فوتبال غیرقابل پیش بینی هستند و دربعضی از بازی‌های سخت این مسئله را نشان داده‌اند که می توانند شگفتی بسازند، فقط باید به خود باوری بالا برسند که می‌توانند درجام جهانی نتیجه خوبی را رقم بزنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا