گوناگون

هلاکت 2 قاچاقچی در درگیری مسلحانه با مرزبانان سیستان و بلوچستان

فرمانده‌ی مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط بیش از 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر و هلاکت 2 نفر و دستگیری یک قاچاقچی مسلح در مرزهای میانی سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، سردار «رهام‌بخش‌ حبیبی» در تشریح این خبر افزود: مرزداران مستقر در هنگ مرزی میرجاوه با استفاده از تجهیزات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور مطلع شدند و در همین راستا همه‌ی محورهای احتمالی ورود اشرار به داخل کشور را در پوشش کامل قرار دادند.

فرمانده‌ی مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مأموران پس از مشاهده‌ی خودروی حامل مواد مخدر به راننده دستور ایست دادند اما پس از بی‌توجهی سوداگران مرگ به هشدارهای صادره، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، لاستیک‌های خودرو را مورد هدف قرار دادند.

حبیبی افزود: پس از توقف خودرو قاچاقچیان یکی از آنها به هلاکت رسید و دو نفر دیگر نیز با برجا گذاشتن محموله‌ی مواد مخدر، به ارتفاعات اطراف متواری شدند.

وی تصریح کرد: مرزداران در ادامه با همکاری عوامل بسیج منطقه، قاچاقچیان را در ارتفاعات تعقیب کردند و یک نفر دیگر از آنها را به هلاکت رساندند و یک نفر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده‌ی مرزبانی سیستان و بلوچستان، مرزهای استان را برای متجاوزان، قاچاقچیان و معاندان ناامن دانست و خاطرنشان کرد: در این عملیات مرزداران ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، موفق شدند 521 کیلوگرم مواد مخدر شامل 268 کیلوگرم هروئین و 253 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا