گوناگون

هلاکت 3 شرور مسلح در درگیری پلیس کرمان با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت سه شرور مسلح و کشف 772 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری ماموران انتظامی با سوداگران مرگ در جنوب استان خبر داد.

سردار “حسین چناریان” در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، در تشریح این خبر گفت: در ادامه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، طی عملیاتی یک باند قاچاق مواد مخدر که یکی از بزرگترین باند‌های ناامنی و قاچاق مواد در جنوب شرق کشور محسوب می‌شد، منهدم شد.

وی افزود: این عملیات در پی اقدامات اطلاعاتی مشترک پلیس منوجان، کهنوج و یگان‌های تکاوری قرارگاه ابوذر و تعامل دستگاه قضایی، سپاه پاسداران و شوراهای تأمین کهنوج و منوجان در جنوب استان انجام شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: پلیس ضمن شناسایی اشرار مسلحی که قصد داشتند محموله مواد مخدر را که از شرق به مقصد استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند، با آنان درگیر شدند.

وی اظهار کرد: در این درگیری که از روز چهارشنبه آغاز شد، ماموران انتظامی موفق شدند بامداد امروز با غلبه بر اشرار مسلح، سه عضو این باند را به هلاکت برسانند.

سردار چناریان گفت: در این عملیات 772 کیلوگرم تریاک به همراه سه قبضه سلاح ممنوعه نیمه سنگین و مهمات مربوطه کشف و 4 دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: این موفقیت حاصل تلاش همکارانم در قرارگاه عملیاتی ابوذر، پلیس‌ منوجان و کهنوج و همکاری خوب و به موقع دستگاه قضایی، شوراهای تأمین این دو شهرستان و عزیزانمان در سپاه پاسداران جنوب استان و همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی بود که جا دارد از این بزرگواران کمال تشکر را داشته باشم.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا