گوناگون

همایش بین المللی چرم، نقطه اتصال دانشگاه و صنعت

‌دبیر علمی نخستین همایش علمی بین المللی صنعت چرم گفت: همایش بین المللی چرم نقطه شروعی برای اتصال صنعت و دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، حسین بوداقی در نخستین همایش علمی بین المللی صنعت چرم اظهار کرد: این همایش با حمایت تولید و صادر کنندگان چرم آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، دانشگاه هنر اسلامی تبریز و جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

وی افزود: صنعت چرم سازی در سال‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبه رو است که هدف این همایش همگام‌سازی اساتید دانشگاهی با صنعت چرم و بهره گیری از علم در راستای پیشرفت صنعت است.

بوداقی در رابطه با اهداف این همایش گفت: مدیریت منابع مالی، مدیریت منابع ارزش پایدار، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تکنولوژی ساخت، مدیریت استراتژی در اولویت اهداف این همایش قرار دارد.

وی اظهار کرد: فراخوان مقالات این همایش شش ماه پیش، از طریق سایت همایش به اطلاع علاقه مندان رسیده است و نزدیک به 134 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که بعد از داوری ها 12 مقاله از پنج کشور انتخاب شده که در این همایش ارایه می شوند.

دبیر علمی نخستین همایش علمی بین‌المللی صنعت چرم خاطرنشان کرد: از تاریخ 14 تا 16 مرداد کلاس‌های آموزش تخصصی صنعت چرم برگزار می‌شود.

‌این همایش امروز (دوشنبه) در محل تالار دانشگاه هنر اسلامی تبریز در حال برگزاری است.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا