گوناگون

همدردي ورزشکاران اسپانيايي با خانواده ويلانووا

خبر درگذشت تيتو ويلانووا شوکي ناگهاني درميان اهالي ورزش اسپانيا ايجاد کرد تا جايي که آنها به تکريم سرمربي سابق بارسلونا پرداختند. آبيدال، نادال، فرناندو آلونسو، اينيستا، فابرگاس، فلورنتينو پرس، کاسياس و … در اين باره به صحبت پرداختند.

اريک آبيدال: «من به خاطر تمام خاطرات مشترکي که با تو داشتم، هميشه به يادت هستم رفيق. به خاطر مبارزه از تو ممنونم. از خانواده‌ات با صميميت حمايت خواهم کرد.»

ويکتور والدس: «تيتو ويلانووا يکي از بهترين مربياني بود که تاکنون در زندگي داشته‌ام. به خاطر تمام چيزهايي که به ما دادي، سپاسگزارم.»

رافائل نادال: «پشتيبان خانواده‌اش هستم. اين تراژدي بزرگي بود. به فرزندان و همسرش تسليت مي‌گويم و بهترين‌ها را برايشان آرزومندم»

فرناندو آلونسو: روزهاي غمگيني مثل امروز وجود دارد. تسليت براي درگذشت ويلانووا و لعنت به بيماري.»

آلبرتو کونتادور: «همدردي صميمانه خود را به خانواده ويلانووا ابراز مي‌کنم. لعنت بر بيماري.»

ميشل: «خداحافظ تيتو. لعنت بر سرطان که زندگي تو را کوتاه کرد اما اين زمان کافي به تو داد که يکي از بزرگان شوي.»

اينيستا: «حرفي ندارم. تو يک الگو بوده‌اي و خواهي بود؛ به خودم افتخار مي‌کنم که بخشي از زندگي تو هستم. هرگز فراموشت نخواهم کرد. خداوند به خانواده‌ات توان بيشتري بدهد. آسوده بخواب سرمربي»

سسک فابرگاس: «اولين بار در سن 14 سالگي با تو ملاقات کردم و مي‌توانم بگويم که افراد بسيار کمي مثل تو هستند. از اينکه هميشه به من باور داشتي و به براي پيشرفت به من کمک کردي تا از موانع شخصي و حرفه‌اي عبور کنم، از تو سپاسگزارم. هميشه جايي براي تو در قلبمان نگاه خواهيم داشت. آسوده بخواب، تيتو.»

فلورنتينو پرس: « مي‌خواهم ناراحتي عميقم را از درگذشت تيتو ويلانووا اعلام کنم و به عنوان عضوي از باشگاه رئال مادريد تسليت و همدردي و حمايت خود را به خانواده وي به خصوص همسر و فرزندانش ابراز مي‌کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا