گوناگون

همه باید کمک کنند پتروشیمی گلستان به نتیجه برسد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله “سیدکاظم نورمفیدی” عصر دوشنبه در دیدار با رییس هیات مدیره و مدیرعامل پتروشیمی گلستان افزود: با توجه به اینکه بیش از 94 هزار نفر از مردم سهامدار پتروشیمی هستند همه باید کمک کنند تا به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: از مسئولان محترم کشور و استان می خواهم که برای تکمیل این پروژه مهم گام های جدی بردارند  و خودم هم آماده هر کمکی هستم تا مشکلات برطرف شود.

در ادامه رییس هیات مدیره پتروشیمی استان گلستان از حمایت دولت یازدهم از پتروشیمی گلستان خبرداد و گفت: به گفته “محمدرضا صالحی”، مشاور نهاد ریاست جمهوری و مدیرکل دفتر پیگیری معاونت اجرایی رییس جمهور، مدیریت کلان کشور به اهمیت پتروشیمی گلستان در توسعه استان واقف است.

الطفات کامیاب در ادامه توسعه صنعت پتروشیمی را از مباحث مورد تاکید رئیس جمهور خواند و گفت: بخش هاي مختلفي آماده همکاری و همچنين سرمايه گذاري در پتروشیمی گلستان هستند تا شاهد بهره برداری آن باشيم.

وی سپس به ادامه بیان اظهارات صالحی پرداخت و گفت: صالحی ضمن تاکید بر اینکه پتروشیمی گلستان مي تواند براي رفع مشكل خود از سرمايه گذاران كمك بگيرد خواستار همدلی و هماهنگی بیشتر مسئولان  در استان و تلاش بیشتر مديران بخش خصوصی این صنعت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا