گوناگون

هنرمندان مسئولیت عظیم هدایتگری و فرهنگ سازی را بر عهده دارند

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر در حوزه سینمایی درگیر ساختار تمرکزی و سیستمی از بالا به پایین هستیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سید ناصر اسحاقی در مراسم معارفه مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل با اشاره به اینکه انجمن سینمای جوانان فرصت مغتنمی برای کشف استعداد‌ها و معرفی این داشته‌ها به جامعه است، افزود‌: انجمن سینمای جوانان دارای سابقه درخشانی در شناسایی و معرفی استعدادها بوده و امید می‌رود در آینده نیز جایگاه بالاتری را کسب کند.

وی با بیان اینکه توجه به سینمای حرفه‌ای در مرکز کشور متمرکز است و انجمن سینمای جوان تنها ابزار شهرستان‌ها برای خودنمایی در این عرصه است، گفت‌: در حال حاضر در حوزه سینمایی درگیر ساختار تمرکزی و سیستمی از بالا به پایین هستیم.

وی با یادآوری اینکه توجه به استعدادیابی در استان‌ها ضروری است‌، اضافه کرد: توجه به ظرفیت‌های هنری و فرهنگی جوانان در استان‌ها نتیجه بخش بوده و توانسته برای کشور افتخارآفرینی کند.

میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل نیز در این از تلاش برای تبدیل انجمن سینمای جوانان از حالت اداری به پاتوق فرهنگی خبر داد و گفت: فعالیت هنرمندان منت بزرگی برای جامعه است.

وی بیان کرد: هنرمندان مسئولیت عظیم هدایتگری و فرهنگ سازی را بر عهده دارند و انجمن سعی خواهد کرد با حمایت جوانان به اهداف خود نائل آید.

وی تلاش می‌کنیم با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی و همراهی با هنرمندان جوان در راستای تولیدات حرفه‌ای و فاخر گام برداریم.

وی با اشاره به فعالیت دفتر انجمن در مشگین شهر از تلاش برای فعال کردن دفتر پارس آباد‌، گرمی و خلخال خبر داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا