Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

پیام رسان هنگ‌ آوتس گوگل از دسترس کاربرانش خارج نخواهد شد

کمپانی گوگل همیشه به عنوان شرکتی  معروف بوده که تعداد بسیاری زیادی پروژه را در هر سال آغاز کرده و بسیاری از آنها را نیمه کاره رها می کند . شاید هنگ‌ آوتس نیز یکی از همین پروژه ها باشد اما به تازگی یکی از مدیران گوگل اذعان کرده که این پیام رسان همچنان به کار خودش ادامه خواهد داد . در ادامه با میهن پست همراه شوید .

هنگ‌ آوتس برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد . این نرم افزار امکاناتی دارد که هنوز هم بسیاری از نرم افزار های پیام رسان محبوب از آن عقب تر هستند اما شاید بتوان گفت نحوه مدیریت غلط در توسعه آن کار این نرم افزار را به جایی رسانده که تهر روزه عداد زیادی از کاربرانش را از دست می دهد .

البته بسیاری از کارشناسان معتقدند پس از انتشار نرم افزار هایی همچون Allo و Duo که با هوش مصنوعی کار می کنند پایان کار هنگ‌ آوتس دور از تصور نیست اما امکاناتی همچون چت ویدیویی همزمان حداکثر با ده نفر ، امکان تماس تلفنی رایگان در آمریکا و کانادا و همچنین امکان ذخیره پیام‌ های ارسالی در History مسائلی هستند که  همچنان جمعیت قابل توجهی را برای این نرم افزار حفظ کرده اند .

هنگ‌ آوتس

بد نیست بدانید گوگل هنگ‌ آوتس یک اپ پیام رسان است که گوگل آن را در تاریخ ۱۵ مه ۲۰۱۳ در کنفرانس Google I/O معرفی کرد. این نرم‌ افزار برای جایگزینی Google Talk ، Google+ Messenger و سرویس چت ویدیویی Google+ Hangout معرفی شد.

پیش از این مدیران گوگل قصد داشتند هنگ‌ آوتس را برای مصارف تجاری و Allo را برای نیاز مصرف کننده ها به روز رسانی کننده اما اکنون به نظر می رسد هنوز تصمیم دقیقی برای این ماجرا نگرفته اند .

امیت فولای که مدیر واحد توسعه Allo و Duo است روز گذشته در حساب توییترش  در مورد این موضوع خبری را ارائه کرد . بر طبق این توئیت از این پس هنگ‌ آوتس دیدگاه تجاری خواهد داشت و البته این پیام رسان قدیمی برای مصرف کنندگان عمومی نیز به فعالیت خودش ادامه خواهد داد.

منبع : 9to5google

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا