Mihanpostپیشنهاد سردبیرحوادثعلمی و فناوریعمومیورزشی

هک سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری در حمایت از بهداد سلیمی

سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری هک شد . با توجه به تصاویر منتشر شده و پیغام های روی صفحه اصلی این سایت کاملا مشخص است که فرد یا افرادی با بهانه حمایت از بهداد سلیمی اقدام به هک این سایت کرده اند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

همانطور که در تصویر مشخص است هکر با نام کاربری Master of Pain شاید به معنای سلطان درد  این هک را انجام داده و یک پیغام برای بهداد سلیمی روی صفحه اصلی سایت گذاشته است .

Master of Pain :

بهداد سرت را بالا بگیر  خدا دشوار ترین امتحاناتش را برای قدرتمند ترین سریازان خود در نظر می‌گیرد.

این بخشی از همان پیغامی است که الکساندر کارلین کشتی گیر روسی به حمید سوریان داده بود . این هکر حتی یک آدرس تلگرامی از خودش  روی صفحه اصلی این سایت گذاشته تا احتمالا بتواند بازخوردها و  حرف های مردم را از طریق آن بشنود .

مسئولین سایت  فدراسیون جهانی وزنه برداری حالا از این هک آگاه شده اند و در حال حاضر اگر به این سایت در آدرس www.iwf.net مراجعه کنید سایت باز نخواهد شد . در حقیقت موقتا سایت توسط خود فدراسیون از دسترس خارج شده .

بهداد سلیمی شب گذشته در سری مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ رکورد جهان را در حرکت یک ضرب شکست و  در حرکت دو ضرب هم با بالای سر بردن وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی رکورد بسیار خوبی را ثبت کرده بود و حتی داوران هم با سه چراغ سفید حرکت او را تایید کردند  اما این وزنه او  از سوی هیئت ژوری رد شد.

این کار هیئت ژوری بازتاب گسترده ای در فضای مجازی برای ایرانیان داشت . آنها با هشتگ behdadsalimi در صفحه اینستاگرامی فدراسیون جهانی وزنه برداری اعتراض خود را نسبت به این تصمیم نا عادلانه اعلام کردند . بیش از دویست هزار کامنت از طرف ایرانیان در زیر آخرین پست این فدراسیون ثبت شده است .

حالا هم با توجه به اینکه اخبار مربوط به کیانوش رستمی از روی صفحه اول این سایت حذف نشده است احتمالا یک هکر ایرانی اقدام به هک این سایت کرده است .

با هم در میهن پست تصاویری از صفحه اول سایت هک شده فدراسیون جهانی وزنه برداری را تماشا می کنیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا