گوناگون

هیئت امنا و اعضای هیئت مدیره ستاد دیه خراسان شمالی انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی اعضای هیئت امنا، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ستاد دیه خراسان شمالی انتخاب شدند.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی به عنوان رئیس هیئت امنا، ‌حجت‌الاسلام نورلله قدرتی به عنوان نایب رئیس و میرعلم سیدی، سردارحسینعلی یوسفعلی‌زاده، محمد بدری، محمدعلی بلوکی و امان‌الله حسین‌پور به عنوان اعضای هیئت امنای ستاد دیه به مدت پنج سال انتخاب شدند.

همچنین با انتخاب هیئت مدیره ستاد دیه استان، محمدعلی بلوکی به عنوان رئیس هیئت مدیره، مسلم محمد یاران به عنوان نایب رئیس و سیدمحمد پاکمهر، محمود اسدی، امان‌الله حسین‌پور، جواد حسین‌زاده و حسن نعمتی به عنوان اعضاء هیئت مدیره برای مدت دو سال انتخاب شدند.

محمد جعفری و جلیل حصاری نیز به عنوان بازرسان ستاد برای مدت یک سال و رضا استاجی نیز از سوی هیئت امنا به عنوان مدیرعامل ستاد دیه استان برای مدت 2 سال انتخاب و معرفی شدند.

عملیات پمپ گذاری پمپاژ لجن تصفیه خانه فاضلاب بجنورد انجام شد

معاون بهره برداري شركت آب و فاضلاب خراسان شمالي از اجراي عملیات پمپ گذاری و اصلاح لوله های ایستگاه پمپاژ لجن تصفیه خانه فاضلاب شهر بجنورد خبر داد.

رضا عطایی گفت: با توجه به بروز نواقص فنی در ایستگاه پمپاژ لجن مدول دو تصفیه خانه فاضلاب بجنورد در روزهای پایانی سال 1392و جهت جلوگیری از بروز بحران در ایام تعطیلات نوروز، توسط پیمانکاران بومی و با حضور و نظارت پرسنل بخش بهره برداری فاضلاب عملیات نصب الکتروپمپ های جدید به همراه اصلاح خط لوله در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه انجام و بسياري از مشكلات نيز رفع شد.

وی افزود: این عملیات شامل نصب دو الکتروپمپ لجن پر قدرت از نوع Horizental ، تعمیرات چهار الکتروپمپ لجن از نوع Vertical ، اصلاح شش خط لوله و جابجایی خطوط 150 به جای خطوط 300 به همراه کلیه متعلقات مربوط به آن انجام شد.

معاون بهره برداري شركت اب و فاضلاب خراسان شمالي با اشاره به سرعت عمل، برناهم ريزي و كاهش هزينه هاي انجام اين پروژه افزود: انجام عمليات پمپ گذاري پمپاژ لجن تصفيه خانه فاضلاب بجنورد تجربه اي مفيد جهت پرسنل بهره برداري فاضلاب محسوب شد.

قاتل فراری در خراسان شمالی خود را تسليم قانون کرد

مردي که در فروردين ماه امسال در یکی از روستاهای مانه و سملقان با شلیک گلوله مرتکب قتل و پس آن متواری شده بود خود را به پلیس آگاهی استان معرفی کرد.

به گزارش نسیم نیوز، متهم که در یک درگیری شخصی با شلیک گلوله اسلحه شکاری شوهر خواهرش را در روستای انصار مانه و سملقان به قتل رسانده بود پس از چندین روز متواری بودن خود را به پلیس معرفی کرد.

ماجرا از این قرار بود که در روز بيست و پنجم فروردين ماه امسال صداي شليک گلوله هاي شکاري از منزل مردي 37 ساله در يکي از روستاهاي مانه و سملقان توجه همسايه ها را به خود جلب کرد.

پس از وقوع این حادثه آنان متوجه شدند برادزن صاحب خانه او را به قتل رسانده و از صحنه متواري شده است.

با ورود مأموران دايره جنايي پليس آگاهي به این پرونده، بلافاصله اقدامات فني و پليسي براي دستگيري متهم آغاز ومأموران در اين مدت تمام مکان هايي را که احتمال مي رفت متهم در آن جا مخفي شده باشد، مورد بازرسي قرار دادند.

متهم که فکر مي کرد شايد پس از مدتي ديگر کسی سراغ او را نخواهد گرفت وقتي متوجه شد نمي تواند از دست قانون فرار کند، خودش را تسليم قانون کرد.

به گزارش اداره آگاهی متهم پس از بازداشت در بازجويي هاي نخستين، درباره انگيزه اش از قتل گفت: مقتول به دفعات بسيار، خواهرم را مورد ضرب و شتم قرار داده بود و با وجود تذکرات بزرگترها هرروز او را مورد آزار و اذيت قرار مي داد.

 وي ادامه داد: در روز حادثه، وقتي فهميدم تذکراتم به او فايده اي ندارد از کوره در رفتم و با اسلحه شکاري ام به منزلش رفتم و با هدف انتقام او را به قتل رساندم و از محل متواري شدم.

برپایه این خبر، پرونده متهم پس از پايان بازجويي و بازسازی صحنه قتل در محل حادثه ، براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا