گوناگون

هیاتی از مجلس هفته آینده سقوط جت فالکون را در کیش بررسی می کند/ جسد یکی از سرنشیننان هواپیما پیدا نشده است

81136374 5647529

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از خانه ملت، احمد جباری افزود: کمیته حمل و نقل مجلس در حال بررسی علل سقوط هواپیمای جت فالکون در سواحل جزیره کیش است و در این رابطه بررسی های کارشناسی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی در کمیسیون عمران مجلس انجام شده است.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس ادامه داد: البته اعضای کمیسیون عمران مجلس از پاسخ های وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی درباره سقوط هواپیما جت فالکون قانع نشده اند و مقرر شده در این زمینه بررسی های کارشناسی بیشتری انجام گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: هفته آینده گروهی متشکل از برخی اعضای کمیسیون عمران مجلس، مسئولان و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی، رئیس کمیته حمل و نقل مجلس و کارشناسان دریایی و هواپیمایی برای بررسی های بیشتر درباره علل سقوط هواپیمای جت فالکون و اقدامات انجام شده پس از سقوط این هواپیما به جزیره کیش اعزام می شود.

جباری گفت: به نحوه رسیدگی مسئولان اجرایی در بیرون کشیدن اجساد جان باختگان این سانحه هواپیمایی اعتراض دارم و متاسفانه با وجود گذشت حدود چهل روز از زمان وقوع این حادثه و همچنین مشخص بودن محل سقوط هواپیما تاکنون جسد یکی از چهار جان باخته این حادثه پیدا نشده بنابراین باید سریعا تکلیف این موضوع روشن شود و به خانواده این سرنشین هواپیما جواب داده شود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات درباره سقوط هواپیمای جت فالکون این است که نباید به این هواپیما اجازه داده می شد تا در شب پرواز کند و نکته دیگراین بوده که هواپیما جعبه سیاه نداشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس، یادآور شد: از محل وقوع این حادثه هوایی بازدید داشته ام و امیدوارم با بررسی های بیشتر ابهامات این حادثه روشن شود البته سازمان منطقه آزاد کیش تاکنون همکاری مناسبی در زمینه رسیدگی به این حادثه داشته است.

سیام(2)9121**1558

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا