گوناگون

هیچ موردی از ویروس کرونا بین زائران اعلام نشده است

سلامت نیوز: مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای زائران ایرانی به ویروس کرونا اعلام نشده است.

محسن ساغرچی امروز در گفت‌وگو با فارس در همدان اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای زائران ایرانی به ویروس کرونا اعلام نشده است.

وی با تأکید بر اینکه این بیماری مشترک بین حیوان و انسان است که از شتر سرایت می‌کند، اضافه کرد: این بیماری در حال حاضر در عربستان رو به کاهش است.

*9 کاروان حج عمره تا دوم تیرماه از همدان اعزام خواهد شد

مدیر حج و زیارت همدان با اشاره به پایان یافتن مرحله اول اعزام زائران حج عمره در تاریخ دوم تیرماه سال جاری اضافه کرد: 9 کاروان از استان از مرحله اول اعزام زائران حج عمره باقی مانده که هشت کاروان از همدان و یک کاروان نیز به صورت فوق‌العاده از تهران اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: در مجموع یک‌هزار نفر از زائران از استان همدان باقی مانده که تا دوم تیرماه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

*دو کاروان از همدان در ماه رمضان به مکه اعزام می‌شود

ساغرچی با اشاره به اعزام دو کاروان از استان در ماه مبارک رمضان بیان داشت: در ماه رمضان که باید زائران به صورت کامل اعمال خود را به مدت 20 روز انجام دهند دو کاروان از همدان داریم.

وی ادامه داد: این دو کاروان 10 روز در مدینه و 10 روز نیز در مکه خواهند بود تا اعمال خود را به صورت کامل و با توجه به ماه مبارک رمضان انجام دهند.

مدیر حج و زیارت استان همدان در پایان سخنانش گفت: درصد بسیار کمی به مبلغ زائران اعزامی به حج عمره در ماه رمضان اضافه خواهد شد که 50 درصد هزینه نیز بیشتر به هزینه پرواز اختصاص دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا