گوناگون

والي: تمرينات اسکوچيچ پيشرفته است

 ايوب والي در مورد وضعيت فولاد خوزستان گفت: شرايط تيم بد نيست، تعدادي از بازيکنان سال قبل جدا شدند و فعلاً تمرينات ما با حضور نفرات کمي برگزار مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا با اين شرايط نگران آينده فولاد نيست، عنوان کرد: به هر حال يازده نفر از جمع ما جدا شدند و باشگاه تلاش خود را انجام مي‌دهد تا بازيکنان جديدي جذب کند. بايد منتظر روزهاي آينده بمانيم تا مشخص شود وضعيت به چه شکلي است.

به گزارش فارس، مدافع فولاد خوزستان در مورد اينکه چند سال پيش فولاد پس از قهرماني به ليگ دسته اول سقوط کرد و آيا امسال اين نگراني وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خدا کند چنين اتفاقي نيفتد. البته اگر باشگاه بازيکنان خوبي جذب نکند شايد چنين مشکلي به وجود بيايد. به هر حال زمان زيادي تا پايان نقل و انتقالات باقيمانده و اميدواريم نفرات مد نظر کادر فني به تيم بپيوندند.فولاد خوزستان سال آينده در سه جام حضور دارد و کار واقعاً سخت است.

مدافع فولاد خوزستان در مورد نحوه تمرينات دراگان اسکوچيچ تصريح کرد: اسکوچيچ مربي بسيار خوبي است و او تمرينات پيشرفته‌اي را براي ما در نظر گرفته است. تمرينات بدنسازي اسکوچيچ تنها دويدن نيست و او اکثراً کارها را با توپ انجام مي‌دهد مشخص است که به کارش علاقه دارد و دائم در حال يادداشت‌برداري است.

وي در پايان در مورد حضور حسين فرکي در اردوي اين تيم گفت: فرکي دو روز پيش به هتل آمد و با بازيکنان ديدار کرد و با يکديگر از خاطرات گفتيم و او براي ما آرزوي موفقيت کرد. خدا را شکر حال فرکي بهتر شده و او روي پاي خود راه مي‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا