گوناگون

واکنش‌پرسپولیس و سپاهان به شایعه جعل کارت پایان خدمت فولادی ها

به گزارش مشرق، پس از اینکه گزارشی مبنی بر صدور جعلی کارت پایان خدمت برخی بازیکنان منتشر شد باشگاه های پرسپولیس و سپاهان به این گزارش واکنش نشان دادند.

مهرزاد خلیلیان در این باره گفت: مسلما ما هم اعتقاد داریم باید بر اساس قوانین عمل کنیم و انتظار ما هم از مسئولان ذیربط، رسیدگی به این پرونده است.

وی ادامه داد: ما فرافکنی نمی کنیم و امیدواریم اگر حقی ضایع شده بازگردانده شود اما ما مدعی در این باره نیستیم چون مدرکی نداریم. فقط امیدوارم فدراسیون فوتبال با سرعت و دقت به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این زمینه گفت: تاکنون چیزی مسجل نشده است و اجازه بدهید فردا این مسئله را پیگیری خواهیم کرد و نمی‌خواهیم قبل از آن صحبتی انجام داده باشیم.

وی تاکید کرد: تا زمانی که این مسئله نهایی نشده باشد و به صورت رسمی اعلام نشود ما در این باره صحبتی نخواهیم کرد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی سخنگوی باشگاه پرسپولیس هم اظهار داشت: من از صحت و سقم این خبر اطلاعی ندارم و از رسانه‌ها و مطبوعات این موضوع را شنیده‌ام اما از آنجایی که مسئولیتی بر گردن ما هست، به هواداران قول می‌دهم که حقوق باشگاه پرسپولیس را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: ما برای فولاد و مربی بزرگی چون حسین فرکی احترام خاصی قائل هستیم و هیچ گاه نمی‌خواهیم قهرمانی این تیم را زیر سؤال ببریم، اما حقوق باشگاه پرسپولیس را مدنظر داریم و اقدامات لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا