گوناگون

واکنش نظری جویباری به اولتیماتوم آندو

2444368 162به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،آندرانیک تیموریان در مصاحبه‌ای مدعی شد که مسئولان باشگاه استقلال تا (یک‌‌شنبه) فرصت دارند که به تعهدات‌شان عمل کنند.
علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های تیموریان گفت: پای صحبت‌هایی که با آندو کرده بودیم، هستیم اما هیچ قولی به این بازیکن نداده‌ایم و نگفته‌ایم که تا یک‌شنبه  مطالبات او را پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: قراری که با آندو گذاشته بودیم، این بود که قسمتی از بدهی‌های گذشته او را پرداخت کنیم و پای این حرف‌مان هم هستیم. استقلال امسال با سال‌های گذشته فرق دارد و اگر آندو فکر می‌کند که نمی‌تواند با شرایط استقلال کنار بیاید، می‌تواند هر تصمیمی بگیرد اما نمی‌تواند برای استقلال شرط بگذارد.

نطری جویباری در خصوص اینکه تیموریان گفته که اگر کامران صاحب‌پناه رئیس هیئت مدیره استقلال نبود، با استقلال مذاکره نمی‌کرد، گفت: ابتدا باید بگویم که آندو پیش از صحبت با صاحب پناه، یکی دو بار با من مذاکره کرده بود. صاحب پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال است و نه تنها در مورد آندو، بلکه در مورد سایر بازیکنان هم مشورت می‌دهد. علاوه بر صاحب پناه، افرادی مثل پندار توفیقی هم به مجموعه استقلال کمک می‌کند.
منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا