گوناگون

واگذاری 4000 واحد مسکن مهر به متقاضیان در قم

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم از واگذاری 4 هزار واحد مسکن مهر در هفته جاری با حضور وزیر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، محمدرضا فرج روز شنبه با اعلام این خبر گفت: در هشتمین مرحله واگذاری مسکن مهر در قم تعداد 4 هزار مسکن قم به متقاضیان تحویل داده می شود.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم افزود: مراسم واگذاری کلید مسکن مهر به متقاضیان روز دوشنبه 3 شهریورماه ساعت 17 در پردیسان با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، پژمان معاون ‏وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن و نیز مسئولان استانی قم برگزار خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت واگذاری مسکن مهر در قم خاطرنشان کرد: تاکنون 30 هزار و 18 واحد مسکن مهر به متقاضیان در قم واگذار شده است و 4 هزار مسکن مهر دوشنبه آماده بهره برداری است که با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی ساخته شده است.

فرج اظهارداشت: سهم استان قم در مسکن مهر 40 هزار واحد بوده که در این میان 6 هزار مسکن دیگر در تعهدات اداره کل راه و شهرسازی است که 4 هزار واحد در صورت تامین زیرساختهای لازم دهه فجر آماده واگذاری می شود.

وی پیرامون واگذاری دیگر تعهدات مسکن مهر نیز بیان داشت: دو هزار واحد مسکونی دیگر در قالب طرح مسکن مهر در صورت تامین زیرساختهای لازم هم طی سه ماهه نخست سال ‏94 به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قم در پایان گفت: تاکنون 5 هزار نفر که مسکن مهر را تحویل گرفته اند، تاکنون برای دریافت دفترچه اقساط مراجعه نکرده‌اند که انتظار می‌رود این افراد برای اخذ دفترچه‌های اقساط اقدام کنند تا این مبالغ صرف دیگر پروژه‌های استانی شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا