Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

وایکینگ روسی خودرویی جان سخت و دوزیست + عکس

وایکینگ روسی خودرویی جان سخت و دوزیست است که این روزها با رونمایی از آن مورد توجه علاقه مندان به حوزه خودرو و بخصوص آفرود قرار گرفته است . به عبارتی دیگری وایکینگ روسی یک هیولا بزرگ دوزیست برای تمام سطوح جغرافیایی است که به هیچ دلیلی و در هیچ کجا متوقف نخواهد شد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

مکان‌های زیادی در جهان وجود دارند که هیچ خودرویی مانند قوی‌ترین مدل‌های جیپ و لندروور توان دستیابی به آن را ندارند. اما روس‌ها ادعا کرده‌اند که محدویت برای خودرو وایکینگ معنایی ندارد. وایکینگ ۲۹۰۳۱ یک خودروی دوزیست است که قابلیت حرکت روی جاده‌های غیر شهری و غیر آسفالته را دارد. این خودرو برای حرکت در سطوح آبی- خاکی پیشرو است.

این خودرو از قوای محرکه جت آبی با قدرت حرکت در امواج بهره‌مند است. قدرت حرکت این خودرو در در آب به ۱۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو می‌تواند ۷ سرنشین یا ۸۵۰ کیلوگرم بار را حمل کند. این قابلیت‌ها خودرو را برای ماموریت‌های امداد و نجات مناسب می‌سازد.

این هیولا ۵٫۲۵ متر طول دارد، با این حال هندلینگ خودرو چندان سخت به شمار نمی‌آید. نمای خارجی خودرو نیز بیش از اندازه قدرتمند به نظر می‌رسد تا جایی که یادآور خودروهای بزرگ جنگی روسیه است.

 

منبع     atonimpulse

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا