گوناگون

وجود 1800 غار تاریخی و 29 منطقه گردشگری در لرستان

معاون امور عمرانی استاندار لرستان از عدم نظارت دستگاه‎های متولی در مراکز گردشگری استان انتقاد شدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، مجید کیان‎پور در جلسه توسعه گردشگری استان با انتقاد شدید از گرانفروشی در مراکز تفریحی استان گفت: متأسفانه در بعضی از مراکز تفریحی استان بعضی افراد سودجو مسافران را سرکیسه می‎کنند و این مسأله باعث شده بسیاری از مسافران تابستانی در این خصوص به ما مراجعه و از نبود نظارت بر قیمت‎ها در اینگونه مراکز به شدت گلایه می‎کنند.

وی ادامه داد: برای برخورد با اینگونه افراد فرصت‎طلب سازمان‎های مربوطه این مهم را بررسی و اجازه ندهند که عده قلیلی افراد سودجو باعث فرار گردشگران از استان شوند.

کیان‎پور اجرای برنامه‎های فرهنگی را سرلوحه جذب گردشگر در استان عنوان کرد و افزود: وجود 1800 غار تاریخی در کنار آبشارهای زیبا و کم‎نظیر با 29 منطقه گردشگری و صدها جاذبه بی‎نظیر دیگر می‎تواند در جذب و رونق صنعت گردشگری زیرساخت‎های اشتغالزایی در استان را دگرگون سازد.

معاون امور عمرانی استاندار اضافه کرد: متأسفانه در استان آنگونه که نیاز است در خصوص جاذبه‎های گردشگری استان اطلاع‎رسانی نشده و این مهم بزرگترین ضربه را به صنعت گردشگری استان وارد ساخته است.

در ادامه جلسه کیانی، مدیرعامل فرودگاه خرم‎آباد گفت: در چهار ماهه نخست امسال 7612 مسافر از طریق این فرودگاه جابجا شده که نسبت به چهار ماهه سال قبل 150 درصد رشد داشته است.

وی همچنین گفت: در این مدت نیز مقدار 130 تن بار از این فرودگاه جابجا شده است که نسبت به مشابه سال قبل 175 درصد رشد داشته است.

کیانی با اشاره به نقش فرودگاه در رونق صنعت گردشگری استان از آغاز به کار دفتر خدمات فروش بار شرکت هواپیمایی ماهان در استان خبر داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا