گوناگون

وجود 40 هزار دانش‌آموز نیازمند در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته‌ی امداد امام‌خمینی(ره)خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 140 هزار دانش‌آموز در استان تحصیل می‌کنند، گفت: از این تعداد 40 هزار نفر آنها نیازمند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی،«سیدجواد رضوی» صبح امروز(چهارشنبه 16 مهرماه) در مراسم آغاز جشن عاطفه‌ها در مدرسه شاهد دختران بیرجند با اشاره به اینکه فرهنگ ما همراه با ایثار است، اظهار کرد: ایثار یعنی از خود گذشتن و حضرت علی(ع) نمونه‌ی بارز ایثار بوده است و وقتی کودک یتیمی را می‌دید ناراحت می‌شد.

وی با بیان اینکه پارسال 1529 پایگاه جمع‌آوری کمک در استان فعال بوده است، گفت: در این پایگاه‌ها 658 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

مدیرکل کمیته‌ی امداد امام‌خمینی(ره)خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پارسال 10 هزار دانش‌آموز محروم از کمک‌های دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها استفاده کردند، افزود: از پایگاه‌های جمع‌آوری دانش‌آموزی استان 174 میلیون تومان کمک جمع‌آوری شد و همه‌ی این کمک‌ها در میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

رضوی با بیان اینکه امسال، 1564 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان تعبیه شده است، خاطرنشان کرد: امروز مراسم جشن عاطفه‌ها در مدارس، فردا در میادین، مساجد و معابر و روز جمعه در مصلی‌های نماز جمعه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا